משרד ליד הבית או משרד בלב תל אביב – מה עדיף?

כאשר אנו בוחרים מקום עבודה, ישנם מאפיינים רבים שמשפיעים על החלטתנו. השניים העיקריים, עבור מרבית האנשים, הוא גובה השכר ודרישות התפקיד. מעבר לכך, גורמים נוספים הם גודל המשרד, הטבות נוספות שמוצעות וזהות הבוסים. אך גורם אחד שאנשים רבים לא שוקלים כראוי הוא מיקום המשרד. איך יודעים מה עדיף – משרד קרוב לבית או משרד בלב תל אביב?

 

זמן הנסיעה בבוקר

כמובן שמיקום המשרד משפיע באופן ישיר על הדרך לעבודה בכל בוקר. כאשר מדובר במשרד קרוב לבית, מן הסתם שמדובר בנסיעה קצרה יותר, בדרך כלל עם הרכב הפרטי, ומרבית הסיכויים שגם יש חנייה קרובה וזולה.

גורם זה הוא הסיבה העיקרית בגינה אנשים מעדיפים לעבוד במשרד קרוב לבית, זאת על מנת לצמצם כמה שניתן את זמן הנסיעה וכך לפנות זמן חופשי במהלך היום. עם זאת, חשוב לומר, שדרך נוספת לייצר זמן חופשי במהלך היום היא באמצעות נסיעה למרכז תל אביב בתחבורה ציבורית, מה שמפנה זמן לקרוא ספר או להשלים שעות שינה.

לִנְסוֹעַ

מחירי המשרדים

שיקול נוסף בעת בחירת משרד הוא מחירו. במידה ואתם בעלי העסק, מחירי השכירות החודשיים של המשרד היא הגורם המרכזי אותו אתם שוקלים. זה לא יפתיע איש לגלות שבממוצע משרדים להשכרה בתל אביב עולים יותר מאשר במרבית הערים האחרות. חשוב לומר שטענה זו אינה תופסת באופן מוחלט לכלל המשרדים, ולעתים ניתן למצוא גם במרכז תל אביב משרדים להשכרה במחיר שפוי והגיוני.

 

מה אוכלים כל יום בצהריים?

מעבר למחירי השכירות, חשוב לקחת בחשבון גם גורמים המשפיעים על איכות החיים. גורם אחד שכזה, לדוגמה, הוא המבחר הקולינרי שקיים בתל אביב. עבודה במרכז תל אביב מביאה עימה גישה למספר עצום של מסעדות ועגלות מזון, כך שלא תצטרכו לאכול באותו המקום יום יום. בניגוד לכך, במרבית הערים האחרות, ככל הנראה המבחר הקולינרי יהיה משמעותית דל יותר. הצד החיובי הוא שהאוכל כנראה יעלה פחות במידה ותעבדו במשרד קרוב לבית ולאו דווקא בלב העיר הגדולה.

 

מצבכם המשפחתי

כמובן שבלתי אפשרי לתת עצות שיתאימו לכולם, בהתחשב בכך שלכל אחד יש את המגבלות והאילוצים הייחודיים לו. לדוגמה, במידה ואתם הורים צעירים שגרים במקום שהוא אינו תל אביב, ייתכן שתעדיפו לעבוד במשרד קרוב לבית, למרות החסרונות השונים שציינו לעיל, וזאת כדי ליהנות מהאפשרות לצאת מוקדם ולאסוף את הילד מהגן או מבית הספר. משרד בלב תל אביב עלול להקשות על גמישות מהסוג הזה ולכן אינו מתאים לכל אחד.

 

סיכום

בשורה התחתונה, ישנם גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים האם לעבוד במשרד ליד הבית או במשרד בלב תל אביב. בין היתר חשוב לחשוב על זמן הנסיעה, מחירי המשרדים, אפשרויות ההסעדה באזור ושיקולים אישיים שונים.

מִשׂרָד

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם