מתי כדאי להיעזר במתווך דירות?

אם אתם נמצאים לקראת קנייה או מכירת דירה ומאמינים שתוכלו לעשות זאת לבד, חשבו שנית. מתווך הדירות יסייע לכם בכל מה שנוגע לתהליכי הקנייה והמכירה של נכסים והנה כל הסיבות להיעזר בו.

מתי כדאי להיעזר במתווך דירות

ידע הוא כוח

עסקי תיווך הדירות הם עסקי מידע: המתווך אמור להבין מי הלקוח ומהן הציפיות שלו, מה בדיוק הוא מוכר, בכמה ומה ירצה לקנות. ככל שמדובר במתווך מיומן ומקצועי יותר, כך תגלו במהירות שהוא שואל הרבה מאוד שאלות כדי לצבור אינפורמציה. באינפורמציה הזו הוא ישתמש בסופו של דבר כדי לסגור עבורכם את העסקה המשתלמת ביותר.

אז מה קורה כשנעזרים במתווך שלא שואל את השאלות שמשקפות תמונה מלאה ונכונה? במקרה הרע, הוא יסגור לכם עסקה לא טובה. במקרה המאוד רע, המלצותיו עלולות להקשות על העסקה ולעתים גם למוסס אותה.

 

"דירה חדשה, לא מתיווך"?

למרות שהשימוש בסוכני נדל"ן בעולם המערבי גדול משמעותית מזה שבישראל, הקונים והמוכרים המקומיים עדיין מקדישים זמן אדיר להבנת התחום וכיצד לפעול בעצמם. אלא שקבלת עצות טובות לא מספיקה, בטח לא כשסכומי עתק נמצאים על הפרק ודורשים אפס טעויות.

אז אמנם תוכלו לעשות הכל בעצמכם, אבל הידע, הניסיון והמיומנות שיקדמו את המכירה ואת הצלחתה ייעדרו מהמשוואה.

חשבו על כך – האם הייתם נותנים לאדם אחר להחליף אתכם בעבודתכם? האם לכל אדם אחר יש את הידע, הניסיון והמיומנויות שצברתם כדי להצליח לבצע את עבודתכם?

האם הוא יצליח בכך בפרק זמן מאוד קצר? ובכן, כמובן שלא. מתווך הנדל"ן מבצע תהליכי קנייה ומכירה של נכסים למחייתו, באופן יומיומי, לעומת כל אדם פרטי המבצע זאת באופן חד פעמי.

 

זיהוי הקונים המתאימים

מתווכי הנדל"ן מזהים באופן מדויק מיהם הקונים המתאימים לכל נכס. הם יכולים להבין ולאפיין את הדברים שהפריעו לקונה ולנהל עמו שיחה מקצועית אובייקטיבית, כך שייתכן וחלק מהדברים ייפתרו והוא יתקדם הלאה לקנייה.

קונים שעברו דרך המתווך הם קונים שעברו פתיחת חסמים והפחתת התנגדויות, קיבלו את כל המידע הדרוש לגבי הנכס ויכלו להחליט טוב יותר האם יש טעם להתקדם בעסקה או להמשיך הלאה מבלי לבזבז את זמנו של המוכר.

אחרי הביקור בנכס, המתווך יוכל להבין מהי הזמינות של הקונה לעסקה: האם קודם כל הוא צריך למכור נכס אחר? האם ביצע רישום משכנתא? האם הוא מסוגל להיכנס לתהליך קנייה מלא? המידע יועבר למוכר והמתווך ימליץ לו כיצד לפעול על פי שלושת התנאים המסחריים המרכזיים: מחיר, מועד הפינוי ותנאי התשלום.

 

תמחור מדויק של הנכס

הצורך במתווך מתעורר גם כאשר נדרשת הערכה לשווי הנכס. דירות סמוכות שכבר נמכרו, תעריפים של נכסים בשכונה או עסקאות בעיר מלמדים על טווח המחירים שאנשים מסכימים לשלם. בשקלול עם נתוני הנכס ויתר האינפורמציה המקומית של המתווך, יאפשרו לקונים והמוכרים ללמוד טוב יותר על שווי הנכים שמתאימים להם ולהימנע מתקיעות בעסקה עקב מחירים שאינם ריאליים.

מעוניינים לקנות או למכור דירה בנתניה והסביבה? כדאי שתצרו קשר עם נסיה – סוכנות נדל"ן https://nesya.co.il השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

 

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם