מתי נצטרך יועץ עסקי?

בתקופה האחרונה אנו מקבלים גל של פניות מצד בעלי עסקים שונים שמבקשים לקבל מידע חשוב אודות ייעוץ וליווי עסקי. אנו סבורים שהדבר בא לידי ביטוי בעקבות סדרת כתבות שעלתה לא מזמן לרשת והציגה בפני הצופים פרטים על עסקים שפשטו את הרגל מסיבות שונות, כאשר אחת מהן נוגעת לאי סיוע מצד גורמים חיצוניים כמו יועצים עסקיים. הדבר גרם לנו לצאת בסדרת מדריכים מקיפה בנושא. מדריך זה הוא ה – 1 בסדרה והוא יציג בפניכם מתי תצטרכו יועץ עסקי. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו להגיע למסקנה בנושא

המומחים שסייעו לנו הם בעלי עסקים שהסתייעו ביועץ עסקי בשלבים שונים. אתם וודאי תוהים איך הגענו אליהם, אז נציין בפניכם כי ערכנו סקר מקיף ברשת וביקשנו לקבל פניות מצד מי שעונים על הקריטריון המדובר. לשמחתנו, פנו אלינו  כמה בעלי עסקים כאלו שמסרו לנו את כל הפרטים שהם למדו על העניין.

 

מתי נצטרך יועץ עסקי? – התשובה של א' מתל – אביב

א' היה עד לא מזמן בעל שווארמיה. לדבריו, הוא פתח את העסק מתוך רצון לאפשר לבעלי עסקים לטעום את השווארמה הכי טעימה שיש בארץ (השווארמה שלו כמובן). הוא פתח את העסק לבדו ללא כל ידע בתחום העסקים וללא ליווי מצד גורם שיודע דבר או שניים על עסקים.

לאחר חודשיים הוא ראה כי העסק צובר חובות. לדבריו, הוא היה צריך להתייעץ עם יועץ עסקי עוד לפני פתיחת העסק. הוא הגיע אל יועץ עסקי בשם ערן קיי בשלב מסוים, אבל אז, א' גילה שהוא כבר לא פנוי נפשית לקבל ייעוץ, אלא רק לסגור את העסק ואת החובות שצבר.

 

מתי נצטרך יועץ עסקי? – התשובה של דביר מבאר שבע

דביר הסכים שנחשוף את שמו. הוא היה עד לא מזמן בעלים של חנות בגדים. לדבריו, כל אחד צריך שיהיה לו יועץ עסקי צמוד מהרגע שעסק קיים. העסק של דביר היה רווחי ביותר, והיה לו גם יועץ מקצועי. אבל לצערו, דביר עבר תאונה קשה שלא אפשרה לו להמשיך לעבוד. לדבריו, היועץ העסקי סייע לו להרים את העסק בזמן שהוא היה קיים וגם ליווה אותו כשהעביר אותו הלאה לקונה.

 

מתי אתם תצטרכו יועץ עסקי?

אם תשאלו אותנו, אנו נגיד לכם שאתם צריכים יועץ עסקי עכשיו. שכן, אם הגעתם לכאן ויש לכם עסק שלא מקבל ייעוץ – זה כנראה הזמן הכי טוב לפנות אל בעל מקצוע. אף פעם זה לא מאוחר. שכן, יועץ עסקי יכול לראות את התמונה הכוללת של העסק שלכם ולהביא לשינוי חיובי בכל תחום.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מתי תצטרכו יועץ עסקי. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים, נותר לכם רק ליצור קשר עם יועץ עסקי מוסמך ולדעת שביצעתם את הפעולה הנכונה.

יועץ עסקי

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם