סיבות להשתמש במתווך במכירת הנכס שלכם

בעלי נכס נדל"ן וחושבים למכור אותו? לא משנה מה הסיבה שאתם מוכרים נכס מומלץ להיעזר בשירות תיווך מקצועי.

למי שמעולם לא ביצע עסקת נדל"ן הדבר עשוי להיראות פשוט, אך למעשה כנראה שמדובר בעסקה החשובה בחייכם שכן הדירה שלנו היא הרכוש בעל הערך הכלכלי הגדול ביותר עבורנו.

מכירת דירה היא תהליך שיכול להיות ארוך ובו יש לקחת משתנים רבים בחשבון, כאשר כל טעות עלולה לעלות לנו כסף רב.

אז מדוע כדאי להיעזר בנדל"ן במכירת דירה?

סיבות להשתמש במתווך במכירת הנכס שלכם

מתווך מכיר את מצב השוק

היכרות עם מצב השוק באזור חשובה בכמה מובנים: ראשית כל, חשוב להכיר את מצב השוק כדי לתמחר את הדירה באופן ריאלי כך שתוכלו לקבל עליה כמה שיותר כסף מצד שאחד אך לא לתמחר אותה באופן מוגזם כך שהיא לא תימכר. בנוסף, תפקידו של המתווך לדעת אם באזורכם נמכרות עוד דירות כמו הדירה שלכם (מה שעלול להוריד את מחירה) ולהמליץ לכם על תזמון מתאים למכירתה.

 

ייעול וזירוז תהליכים

מתווך מקצועי יודע מי מוכר דירה באזור מסוים ויודע מי מעוניין לרכוש דירה. היעזרות במתווך תוכל לסייע לכם לקצר תהליכים ולמצוא רוכש בזמן הקצר ביותר תוך השקעת מינימום מאמץ ומשאבים לעניין.

 

מתווך יודע מה קונים פוטנציאליים מחפשים

פעמים רבות על אותה דירה תוכלו לקבל עשרות אלפי שקלים יותר רק מכיוון שהצלחתם לקלוע לטעמו של קונה פוטנציאלי וההשקעה שלכם בדירה הרשימה אותו. מתווך יודע מה מרשים לקוחות, וכיצד ניתן לסדר את הדירה באופן כזה שישפיע לטובה על רושם ראשוני של קונים פוטנציאליים ויגרום להם להציע מחירים טובים יותר עבורכם.

 

זמן זה כסף – ומתווך חוסך זמן

במיוחד במקרים בהם חשוב לנו שהדירה תימכר מהר הזמן שווה כסף. כל זמן שהדירה עומדת בשוק ולא נמכרת יכולה לעלות לנו כסף, למשל מיסים שנאלץ לשלם אם אנחנו נחשבים לבעלים של שתי דירות או תשלומים כפולים שיש לשלם. היעזרות במתווך תקצר את הזמן שהדירה שלכם תעמוד בשוק ותחסוך לכם כסף.

 

מתווך יוכל לספק לכם אינפורמציה שלא ידעתם על מצב הדירה

למרבה ההפתעה, לפעמים גם לאחר שנים של מגורים בדירה אנחנו לא יודעים עליה הכל. כיום החוק דורש ממתווכים לעבור הכשרה עבור רישיון, ומתווך בעל רישיון ידע לספק לכם אינפורמציה מהותית באופן מלא על הדירה, כולל בעיות משפטיות ותכנוניות שלא הייתם מודעים אליהן וכן להפנות את תשומת ליבכם לליקויים ותקלות בדירה שעלולות לעכב את מכירת הדירה במחיר שרציתם.

 

היום קל מתמיד למצוא את המתווכים הטובים ביותר

ישנם מתווכים רבים בשוק, אך לא תמיד פשוט למצוא את הטובים ביותר. באתר המקצוענים בנדל"ן תוכלו לחפש ולמצוא מתווכים מכל רחבי הארץ, מתוך מאגר מתווכים שכולם עומדים בקריטריונים גבוהים, סגרו עסקאות והשאירו אחריהם לקוחות מרוצים. באמצעות אתר מקצוענים בנדל"ן תוכלו למצוא את המתווך שיסייע לכם למכור את הדירה בקלות וברווח מלא.

 

לחיצת יד

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם