סיבות לקנות דירה באשדוד

מחירי הדירות של אשדוד לא מפסיקים לעלות ואין ספק שהעיר תהפוך למטרופולין הלוהט של המדינה.

עם חופים מדהימים אפשרויות תעסוקה ובילוי מגוונים, היא מושכת אליה עוד ועוד אנשים נלהבים שיודעים ורוצים ליהנות מכל הטוב שהעיר ואפשרויות ההשקעה בה מציעות.

ארגנו לכם רשימה של כל הדברים שבגינם שווה ומשתלם לקנות דירה באשדוד.

אל תפספסו הזדמנות שכזו.

סיבות לקנות דירה באשדוד
  1. עיר יפה עם איכות חיים גבוהה

אשדוד ניחנת בחופים יפים גלים טובים פארקים ואזורי טבע רבים שהוכרזו כמוגנים. כל מה שאתם מחפשים כשאתם רוצים ליהנות מהטבות שיש לעיר להציע מבלי לוותר על הטבע. זה כמובן גם מעלה את ערך הנכסים בעיר, הן מפני האטרקטיביות העולמית של חופי ים והן בשל שטחים שהולכים ונתפסים כי אפשרויות הרחבה מתחילות להצטמצם עם שימור אזורי הטבע. לכן יש למהר ולא ולעלות על הרכבת בזמן.

 

  1. אפשרויות תעסוקה

אשדוד היא מרכז כלכלי שרק ילך ויגדל. מאז ומתמיד הנמל היווה מקור הכנסה משמעותי, בנוסף יש המון עסקים פרטיים ומגוונים ואפילו חברות ההייטק מתחילות להבין את הפוטנציאל, לכן מעתיקות את משרדיהן לשם. יש המון אזורי תעשייה וגם תחום התיירות מזנק משמעותית. העיר גם כוללת בית חולים אסותא ומגוון שירותים נוחים שגם נותנים שירות וגם מספקים מקומות עבודה.

 

  1. עיר ששווה להשקיע בה

היום בארץ המירוץ הוא לנכסים, ונכסים משתלמים. הכל תלוי בביקוש והיצע, לכן אשדודו כל כך אטרקטיבית. מדובר בעיר השישית בגודלה בישראל עם יותר ויותר ביקוש, היא עיר בהתפתחות שהולכת וגדלה וזה בדיוק הזמן הנכון להשקיע בה ולגרוף רווחים כבר בשנים הראשונות. שוק הנדל"ן בעיר הכפיל את עצמו בעשר שנים האחרונות ונתונים מלמדים שהעלייה רק תמשיך. אם אתם מחפשים פרוייקט השקעה או מגורים שווה לכם לבדוק דירות למכירה באשדוד.

 

  1. קרובה לכל מה שצריך

אשדוד קרובה לתל אביב, אפשר להגיד שהיא אפילו ממש קרובה לתל אביב והמרכז, עשרים דקות נסיעה. נהנים ממחירים נוחים בתים מרווחים ואוכלוסיה נעימה והכל במרחק של שלושים קילומטר מהמרכז. ערוצי התחבורה המהירים ותדירים גם מאפשרים התניידות נוחה בין הערים ככה שיהיה לכם יותר מהר לצאת לעבודה במרכז מאשדוד מאשר מתוך רחובותיה של תל אביב לדוגמא, וכמובן באשדוד יש חניה.

 

  1. עיר עם הווה והכי חשוב עתיד

אשדוד ממש קמה לתחייה מחודשת שנים האחרונות היא מתפתחת בשלל תחומים ויש המון פרוייקטים שפיתחה. יקומו המון עסקים בתי ובתי ספר ואין ספור אפשרויות למי שרוצה להשתקע בעיר או לקנות להשקעה. בשנים הקרובות העיר תעלה משמעותית במספר התושבים ויותר אנשים יותר הזדמנויות. יש קהילות צעירות למשפחות וזוגות טריים יש חיי לילה ומחירים נוחים לצעירים וסטודנטים.בקיצור, היהלום הלא מלוטש של המדינה, עוד כמה שנים אתם תרצו להיות מאלה ששמחים שקפצתם על ההזדמנות ולא ההפך.

 

 

מציאת נכס

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם