מה הבדל בין עוקבים פעילים ללא פעילים באינסטגרם העסקי שלך

בהנחה שאתם עסק עם הרבה עוקבים, יש הבדל בין אם מדובר בעוקבים פעילים או לא פעילים.

מהו ההבדל ומהן המשמעויות שלו? על כך במאמר הבא.

מה הבדל בין עוקבים פעילים ללא פעילים באינסטגרם העסקי שלך

עוקבים פעילים באינסטגרם העסקי

כשמדובר על עוקבים פעילים באינסטגרם העסקי מדובר על משתמשים עם חשבונות פעילים שמייצרים עם הדף העסקי שלכם אינטראקציה. כלומר, מגיבים, עושים לייקים, משתפים, מוסיפים אימוג'ים, מספרים על סיטואציות אישיות, שואלים שאלות ועוד. כל עוד שיש לדף העסקי הרבה עוקבים פעילים, הדף חשוף ליותר ויותר משתמשים שאינם עוקבים אחריכם עדיין. ככל שהאלגוריתם של האינסטגרם מזהה שיש פעילות ענפה הוא מעלה את התכנים למשתמשים נוספים. אלו רואים את כמות התגובות והלייקים ומבינים שמדובר בעסק מוצלח שגם הם רוצים לעקוב אחריו. כך העסק ממתג את עצמו והופך למשפיע על דעת הקהל.

 

עוקבים לא פעילים באינסטגרם העסקי

עוקבים לא פעילים יכולים להיות משתמשים שפתחו חשבונות באינסטגרם אך לא גולשים בפלטפורמה באופן קבוע או בכלל. הם פעם אחת נכנסו, סימנו עוקב אך הם אינם מגיבים לשום תוכן, באותה מידה שהאלגוריתם של האינסטגרם מזהה משתמשים פעילים, כך הוא מזהה שאין פעילות. אם אין פעילות אין תנועה בדף העסקי ואז הוא נשאר כמו שהוא ולא מופיע בעמודים של משתמשים העשויים להיות קהל היעד שלכם. איך פותרים את זה?

 

כיצד גורמים לכך שכל העוקבים יהיו פעילים?

הדרך היעילה ביותר להפוך את האינסטגרם העסקי לפעיל, עם תנועה, ממותג וחשוף למשתמשים נוספים היא קניית עוקבים פעילים באינסטגרם. באמצעות ספק אמין המוכר עוקבים פעילים באתר שלו, ניתן לשנות את החשבון העסקי ולהוסיף אלפי עוקבים נוספים איתם תוכלו לייצר אינטראקציה. האמינות של הספק משמעותית כי לא תרצו שהוא ימכור לכם עוקבים לא פעילים או מזויפים שאין להם בכלל חשבונות באינסטגרם. בשל עובדה זו, תצטרכו למצוא ספק איכותי שמתעסק רק עם עוקבים פעילים ויכול לספק לכם את הסחורה. מדובר בהוצאה כספית קטנה מאוד שיכולה לגרום לתהפוכות בחשבון העסקי שלכם. בצורה כזו לא רק שהעסק חשוף לעוד משתמשים, הוא גם הופך למותג ולעיתים התכנים שלו אף הופכים לוויראליים.

 

דרכים נוספות להשגת עוקבים פעילים

ישנן דרכים אחרות להשיג עוקבים פעילים אך זה לוקח זמן ואין לזה בוסט כמו בקניית עוקבים. מדובר על שיטת ההאשטאג. מחפשים באינטרנט מילות מפתח פופולריות עם # שקרובות לתחום בו אתם עוסקים. מתייגים בכל תוכן לפחות 5 תיוגים ואלו כבר יביאו את העוקבים הפעילים אליכם. למשל עסק העוסק בתחום האוכל יכול לתייג האשטאג פופולרי כמו .food# כל מי שיקיש על ההאשטג יגיע לחשבון העסקי של העסק. בנוסף מומלץ להפעיל באופן אוטומטי בהגדרות של האינסטגרם את הפרסום של התוכן בפייסבוק וכך מקבלים עוד חשיפה.

 

איש דיגיטל

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם