עושים שיעורים – כך תגלו כל מה שתצטרכו על חברות בישראל

אנשים פרטיים, בעלי עסקים וחברות, מקיימים קשרים עסקיים האחד עם השני. לעיתים מדובר בקשרים טובים מאוד בהם גם הקונה וגם המוכר מרוצים, ולעיתים, אחד משני הצדדים, על פי רוב, הקונה, אינו מרוצה מהשירות או המוצר שקיבל. על מנת שנדע בטרם בצענו קניה או, שיתוף פעולה עסקי מכל סוג שהוא, עם חברה כזאת או אחרת, שמדובר בחברה בעלת מוניטין של אמינות ואיכות, קיימים מספר אתרי אינטרנט, המאפשרים לנו לקבל את כל הפרטים החשובים, אודות החברה מולה אנו מתעתדים לפעול. 

 

כמו בי די איי אבל שונה

הרבה מאוד אנשים מכירים את הגוף העונה לשם בי די איי. מדובר בחברה עסקית המאפשרת לכל דורש, בתמורה לסכום סמלי, על פי רוב, אלא אם אתם מבקשים מידע על בסיס קבוע, לקבל נתונים חשובים אודות חברות הפועלות במשק הישראלי, מהקטנות ועד הגדולות ביותר. כיום, ניתן להיכנס לאתר אינטרנט https://israeli-companies.com המספק את אותם שירותים אולם, מאפשר לקבל חלק נכבד מהם ללא עלות, ורק חלק, הנחשב מעמיק יותר, וכזה הדורש לפעמים שיחה עם עורך דין, יהיה בתשלום.

ניתן לאתר נתונים על חברה באמצעות מספר החברה (מספר שכל חברה מקבלת ביום התאגדותה מרשם החברות), או באמצעות שם וסטטוס החברה (חברה פעילה, חברה בפרוק, חברה בכינוס נכסים, חברה בהפשרה ועוד), על מנת לקבל נתונים מעמיקים יותר, המעידים למשל, על איתנותה הכלכלית של חברה מסוימת כגון: מחזור עסקים בשנה שחלפה, החזרות צ'קים, תיקים פתוחים בבתי משפט וכו'. עבור שירות זה תדרשו לשלם סכום כסף מסוים, ובמקרים מיוחדים, יחזור אליכם עורך דין מטעם האתר, לטובת מסירת הנתונים בצורה מסודרת ודיסקרטית.

 

פילוח נוסף

אתרים מסוימים מבצעים פילוח חברות באמצעות סטטוס החברה כלומר, על פי סטטוס כללי משתנה, ניתן לראות האם החברה אותה אנחנו מחפשים, קיימת ותחת איזה סטטוס. לדוגמא, האם חברה נמצאת בסטטוס של מחוקה, חברה שנגרעה מרשימת החברות ברשם החברות, חברה שחוסלה עקב מיזוג עם חברה אחרת, חברה שנמצאת בתהליך חיסול על ידי בית המשפט, חברה שנמצאת בהליך של כינוס נכסים ועוד. בנוסף ניתן לאתר חברות על פי סוג התאגיד:

  • חברת חוץ פרטית – חברה שהתאגדה מחוץ לגבולות מדינת ישראל, פרט לשותפות. חברה מסוג זה צריכה להירשם תחת כותרת זו בהתאם לחוק החברות ואף, לבצע תשלום של אגרה עבור רישום ופרסום, כדי שיתאפשר לה לנהל מקום עסקים בישראל.
  • חברה ישראלית אג"ח – חברה הנסחרת בבורסה הישראלית באמצעות אגרות חוב.
  • חברה ישראלית פרטית – חברה פרטית הנה חברה הנמצאת בבעלותם של בעלי מניות, שהנם אנשים פרטיים, ואיננה נסחרת בבורסה.
  • חברה ישראלית ציבורית – חברה ציבורית הנה חברה הנסחרת בבורסה הישראלית, וחלק מבעלי המניות שלה הם אנשים פרטיים, המהווים חלק מהציבור הישראלי, שרכשו את מניות החברה באמצעות הבורסה לניירות ערך. חברה ציבורית יכולה להמשיך ולהנפיק מניות לציבור, כך שיהיו לה בעתיד יותר ויותר בעלי מניות.

חברות בישראל

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם