קידום אתרים – מה הוא?

בעולם שבו הכל דיגיטלי, קידום אתרים אורגני SEO הפך בשנים האחרונות לשיטה היעילה ביותר להבליט את בית העסק שלך מעל המתחרים, לקבל את כמות הכניסות הגדול ביותר ולהיות ראשונים במנוע החיפוש של גוגל. אני ליאור ישנו ואני אקח את העסק שלכם צעד גדול קדימה באמצעות קידום אתרים אורגני כדי שגם אתם תוכלו לממש את הפוטנציאל של בית העסק שלכם ולהגביר את כמות הפונים. 

 

קידום אתרים  אורגני SEO.

ראשי התיבות של  SEOפירושן Serch Engine Optimization או בתרגום חופשי אופטימיזציה של מנוע החיפוש. כאשר אנו מקלידים בשורת החיפוש מילות מפתח כגון 'עורך דין בתל אביב' מנוע החיפוש של גוגל יעמיד בראש הדף את האתר האיכותי והמתאים עבור החיפוש.

שלוש התוצאות הראשונות יהיו באופן סטטיסטי שלושת בתי העסק שאליהם יפנו רוב המחפשים, ומן המקום הרביעי ומטה הסיכויים ליצירת קשר הולכים וקטנים. פרטים נוספים באתר של ליאור ישנו yeshnoseo.co.il

קידום אתרים  אורגני SEO

למה לי להעזר בקידום אתרים?

גם אם השקעתם כסף רב בבניית אתר ואתם מרוצים מן התוצאה, הוא לא בהכרח יעמוד במטרות שלו שהן הבאת לקוחות אל פתח בית העסק שלכם. על מנת להגיע לתוצאות גבוהות במנוע החיפוש של גוגל על האתר לעמוד בקריטוריונים שונים כגון קישורים איכותיים המובילים אל האתר שלכם מאתרים חזקים, מילות מפתח ויצירת תוכן איכותי. לכן מומלץ להעזר במקדם אתרים על מנת למשוך יותר לקוחות פוטנציאלים.

 

כיצד עושים זאת?

כדי ליצור עבור בית העסק שלכם דף איכותי אשר יביא אתכם גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש של גוגל בדרך כלל יתבצעו השלבים הבאים:

  • בחינת האתר של בית העסק שלכם וזיהוי בעיות אופטימיצזיה שמונעות ממנו להגיע להשיג את יעדו.
  • שיפור והתאמה טובים יותר באמצעות הוספת קישורים איכותיים ובניית אסטרטגיה לשיפור היעדים.
  • העברת דו"ח מפורט ומסמך דרישות למפתח האתר שלכם. במידה ואין לכם מפתח אתר תוכלו להעזר בנו כדי לפתח אתר מיטבי שישיג את המקום הגבוה ביותר האפשרי עבורכם.

קידום אתרים  אורגני SEO

קצת עליי

נעים להכיר, שמי ליאור ישנו, מייסדת חברת yeshno seo המתמחה בקידום וניהול אתרים. עד היום ליוויתי בתי עסק רבים, פיתחתי וניהלתי אתרים איכותיים על מנת להביא אותם לחשיפה מירבית באמצעות מנוע החיפוש של גוגל. אני גם מוסיקאית מוכשרת ומשמשת כטכנאית סאונד והגברה, והשילוב בין העולמות מאפשר לי יצירתיות ומקוריות שממנה אתם נהנים.

 

לסיכום

בעולם הדיגיטלי שבו אנו חיים, כל בית עסק צריך קידום אתרים. לקוחות פוטנציאלים המחפשים את השירות שלכם בגוגל צריכים לראות אתכם בתוצאות הגבוהות ביותר בדף על מנת ליצור איתכם קשר, וזאת ניתן לעשות על ידי קידום אתרים אורגני SEO היוצר אתר בעל מילות מפתח מדוייקות, תוכן איכותי וקישורים מאתרים חזקים כדי שגם אתם תגיעו ליותר פונים.

קידום אתרים  אורגני SEO

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם