ריבית משכנתא

עשיתם כבר את כל הבירורים האפשריים, הבנתם על כמה עומד ההון העצמי שלכם וכעת אתם תוהים איך בכל זאת תוכלו לקנות את הדירה שמוצאת חן בעיניכם? אם כך, בוודאי גם אתם תגיעו לשלב שבו אתם פונים אל הבנק ומבקשים ממנו סיוע, כי בלי משכנתא קשה מאוד לקנות בישראל דירה. זה נשמע לכם מוכר? רוצים לקבל מידע בנושא? הגעתם בדיוק למקום הנכון.

ריבית משכנתא

איך בוחרים מסלול משכנתא?

עוד לפני שנדבר על נושא חשוב כמו ריבית משכנתא היום, חשוב להבין שיש סוגים שונים של משכנתאות ולא מעט מסלולים שביניהם תוכלו לבחור. אומנם זה נכון שבעבר הייתה רק אפשרות אחת של הלוואת משכנתא, אך היום זה כבר לא כך. ההבדל בין המסלולים מתייחס בדרך כלל לריבית שתשלמו, שכן יש הבדל בין משכנתא שהריבית שלה צמודה למדד, משכנתא עם ריבית פריים ומשכנתאות אחרות. מצד אחד זה חיובי, כי זה אומר שיש מגוון רחב של אפשרויות שביניהן כל אחד יוכל לבחור, אך מצד שני זה גם עלול להיות קצת מבלבל. האם יש מסלול משכנתא אחד שיכול להתאים לכולם? בדרך כלל התשובה תהיה שלילית ולכן חשוב לקחת את הזמן, לבדוק את הדברים לעומק ולראות איזו משכנתא באמת תוכל להיות כמה שיותר נוחה עבורכם.

 

מה צריך לקחת בחשבון כשחושבים על מסלולי משכנתא?

לא כל האנשים מבינים זאת, אך משכנתא זה מסוג אותן ההלוואות שאנחנו צריכים לתכנן ולא סתם לקחת. כלומר, זו הלוואה כל כך גדולה ולכן טבעי שהיא תלווה אותנו לאורך כל כך הרבה שנים, מה שאומר שרצוי שנחיה איתה בשלום. זו הסיבה שבגללה אם אתם אנשים צעירים שזה עתה התחתנו ואם אתם חושבים על ריבית המשכנתא הנכונה עבורכם ועל המסלול הנוח ביותר, כדאי שתנסו לדמיין מה יקרה לכם בעתיד. כלומר, יכולת ההחזר החודשית שלכם תהיה שונה אם בעתיד יהיו לכם ילדים, שכן סביר מאוד להניח שההוצאות תגדלנה. לעומת זאת, אתם כנראה גם תרוויחו יותר כסף בכל חודש ולכן צריך לקחת את כל הנתונים האלה, להתחשב בכולם ובהתאם להם לבחור את המסלול הנכון לכם.

 

האם כדאי להתייעץ עם המומחים לפני שלוקחים משכנתא?

התשובה היא בהחלט כן. יש היום לא מעט יועצי משכנתאות שיוכלו לעזור לכם ולכן, אם אתם יכולים לפנות אל אחד מהם ולבקש ממנו סיוע, למה שלא תעשו זאת? יועצי המשכנתאות יידעו לשאול אתכם כל מה שצריך, החל משאלות כמו על כמה עומד ההון העצמי שלכם ועד שאלות לגבי ההוצאות השוטפות שלכם והמשכורות. בהתאם לכל הנתונים הללו, ובהתאם למצב השוק, הם יידעו לעזור לכם לבחור מסלול טוב יותר, מה שאומר שתשלמו על המשכנתא שלכם בסופו של דבר ריבית פחות גבוהה. מדובר על חיסכון משמעותי ביותר לאורך השנים שבהן תחזירו את ההלוואה ולכן שווה לפנות ליועץ משכנתאות מומחה לפני שמקבלים החלטה.

אחוזים ובית

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם