4 שלבים לרכישת דירה בבת ים

 במידה ואתם מעוניינים ברכישת דירה בבת ים בין אם להשקעה או למגורים, ישנם כמה דברים שחשוב לדעת לפני.

בת ים היא עיר מרכזית השוכנת דרומית לתל אביב ובה מעל ל-130 אלך תושבים, נתון ההופך אותה לאחת מן הערים הגדולות בארץ.

ברחבי העיר יש פעילות נדל"ן מתפתחת בה יזמי נדל"ן וקבלנים משקיעים ומקימים פרויקטים חדשים.

4 שלבים לרכישת דירה בבת ים

אפשר לומר כי בת ים נמצאת כעת בפיק שלה כאשר במהלך 10 השנים האחרונות מחירי הנדל"ן בה הכפילו את ערכם ואף יותר מכך.

במאמר זה נלמד על העיר בת ים ויתרונותיה בשוק הנדל"ן, ומהם השלבים שאותם צריך לנקות לפני רכישת דירה בבת ים?

 

מה אנו יודעים על בת ים?

בת ים הוקמה בשנת 1926 והוכרזה כעיר בשנת 1958, העיר גובלת בראשון לציון מדרום, בחולון ממזרח ותל אביב מצפון.  לבת ים רצועת חוף המשתרעת על אורך של כ-3.5 ק"מ, חלק גדול מרצועת החוף משמש את התושבים ובאי החוף לפעילויות נופש ופנאי שונות הכוללות חופי רחצה, טיילת ופארקים לאורך החוף.

 

מהם יתרונות העיר בת ים?

פרט לחוף הים, בבת ים לא מעט יתרונות נוספים, משפחות הרוצות להשתקע בעיר ישמחו לדעת כי רמת החינוך נחשבת  גבוהה. העיר מהווה נקודה מרכזית למסחר ועסקים ונחשבת לאחת מ-10 הערים המובילות בישראל בכמות המשרות החדשות ואפשרויות התעסוקה שהיא מציעה בכל שנה. בשל כך בת ים מושכת אליה אוכלוסייה צעירה המגיעה לעבוד בעיר דבר המשליך ישירות על התפתחות חיי הלילה והפנאי שהעיר מציעה לאותן אוכלוסיות. יתרון נוסף הוא רמת הצפיפות בעיר, למרות היותה עיר מרכזית בת ים נוחה מאוד מבחינת צפיפות ומערך תחבורה ציבורית, ואפילו יהיה לכם פשוט למצוא בה חנייה.

 

מהם היתרונות בהשקעה בנדל"ן בעיר בת ים?

מחיר דירה בבת-ים מאוד אטרקטיבי, לדירת 3 חדרים חדשה תשלמו ממצוע בין 1,900,000-1,700,000 ₪. תשואות כל דירה שכורה תעמוד בממוצע על 3.2% לשנה מה שמושך לא מעט משקיעי נדל"ן לעיר. מגוון הדירות הוא רחב מאוד והדירות החדשות בעיר נעות מ-2, 3, 4, 5 ו-6 חדרים, חלקן עם נוף לים וחלקן משתייכות לקטגוריית היוקרה במגדלים בעיר.

 

מהם השלבים לרכישת דירה בבת ים?

השלב הראשון הוא מהם הצרכים האישיים והמשפחתיים שלכם ואיזה סוג דירה אתם מחפשים? חדשה מקבלן? דירה משומשת? מהם כמות החדרים?. השלב השני הוא להבין מהו התקציב העומד לרשותכם? במידה ויש לכם אופציה לרכוש דירה חדשה על הנייר דעו כי המחיר יהיה זול יותר ממחיר דירה עומדת. שלב שלישי במידה ומדובר בנכס להשקעה,בדקו היכן עובר מסלול הרכבת הקלה בעיר כיוון שהוא צפוי להעלות את ערך הנכס. שלב רביעי במידה ובחרתם בדירה חדשה גשו למשרדי אחת מחברות הבנייה והנדל"ן שמשווקות את הדירות והן יתאימו לכם את הדירה שתענה על צרכיכם.

 

מטבעות ובית

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם