קבלת החלטות מושכלות: תפקידו של ייעוץ נדל"ן בשוק התחרותי של דובאי

מדינות המפרץ קוסמות למשקיע הישראלי ולא בכדי. הרצון של הנסיכויות להיפתח לשווקים נוספים בעולם תוך התפתחות טכנולוגית מרשימה המלווה במדיניות מיסוי יוצאת דופן הופכת את דובאי ליעד אטרקטיבי ומבטיח להשקעה בתשואה מובטחת טובה בהרבה מזאת בישראל. בעזרת שימוש נכון בסוכן הנדל"ן תוכלו להשיג הישגים טובים בשוק התחרותי של דובאי.

 

למה דובאי ?

דובאי מהווה אטרקציה אמיתית למשקיעים הישראלים. השוק המתפתח, ההסכמים המדיניים וההתפתחות הגלובלית יוצרים שוק חדש אשר היה סגור בפני ישראלים עד לא מזמן. כל מי שכבר קפץ לבריכה של עסקאות הנדל"ן בדובאי הרגיש מייד את הרוח הטובה לעסקים ואת הרווח האפשרי הצפוי בנסיכות העשירה והמתפתחת הזאת. דובאי פותחת לקהל הישראלי אפשרויות השקעה עם תשואות הגבוהות פי שנים מהשוק בישראל עם תנאי השקעה נוחים, רגולציה מינימלית וללא מיסוי על הרווחים. שהנתונים הללו פרושים בפנינו, נשאר רק לבדוק את האפשרויות

ייעוץ נדלן

השקעות נדל”ן בדובאי

דובאי היא הנסיכות השנייה בגודלה מתוך שבע נסיכויות המפרץ. הנסיכות לקחה החלטה מושכלת לחשוף עצמה לעולם והחליטה בשל כך על שורת החלטות המעודדות השקעות זרות במגוון תחומים, כאשר תחום הנדלן הוא מהלוהטים ביותר. עם אוכלוסייה המורכבת מלמעלה מ80% מהגרים שחלק נרחב מהם מגיע לנסיכות לתקופות קצובות לצרכי עבודה, מחירי הנדלן תמיד ישמרו על ערכם. העובדה שכמות המהגרים בה הוא גדול והמיסוי נמוך, גם יוקר המחייה בנסיכות מאפשר שמירה על הנכס לאורך זמן בעלויות סבירות וביחס נמוך לעומת מחירי השכירות.

בשנת 2017 דובאי פתחה את שעריה להשקעות זרות והכריזה על עצמה כאזור סחר החופשי ממס על ההכנסות ובן רגע הפכה הנסיכות הקטנה למוקד חשוב של תיירות עסקים ומעל הכל שוק נדלן תוסס, אנחנו בחברת פריים דובאי מייצגים בעלי נכסים בכל רחבי הנסיכות בפרויקטים ובמתחמים הטובים ביותר שניתן למצא. המצב כיום מראה על שוק עסקאות מטורף המוערך במחזור של עשרות מיליארדי דולרים בכל שנה, בין אם הסיבות לכך הן מיעוט בירוקרטיה, או ניצול הרצון של הממשל לעודד השקעות בטכנולוגיה ותיירות, שוק הנדל"ן מתפוצץ בנסיכות, לא כדאי לפספס את ההזדמנות לקחת חלק בחגיגה.

 

היועץ שלכם בשטח

עם כל הרצון להשקיע ולקחת חלק בשוק תוסס ומתפתח חשוב להבין שהשקעה במדינה זרה היא בסוף סוג של הימור. עדיין לא נולדה ההשקעה שתניב בטחון של 100% הצלחה. על מנת להבטיח את היכולת שלכם למקסם את ההצלחה בהשקעה, חשוב להיעזר בשירותים של יועץ נדל"ן מקצועי הבקיא בשוק התחרותי של דובאי. בראש ובראשונה כל השקעה במדינה זרה מחייבת התערבות של אנשי קשר אמינים מקומיים, סוכני הנדלן שלנו בפריים דובאי מחוברים לשוק המקומי ואנשי המפתח בו.

עסקאות נדל"ן דורשות ידע מעמיק ומחקר על הנכס, האזור, הגוף בונה אותו ועוד. לכן סוכן נדלן מקצועי המכיר את השוק הוא המפתח שלכם להצלחה, הסוכן מכיר את הלך הרוח, את העסקאות השונות באזור ואת המידע הנדרש על מנת לבצע עסקה מושלמת.  בסופו של דבר כולם רוצים לעשות עסקים מוצלחים ולמקסם את היכולת של הכסף לייצר עוד בהשקעה נכונה, יועץ הנדל"ן יהיה העוזר הצמוד שלכם לקבלת החלטה נכונה.

ייעוץ נדלן

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם