איך לבחור את חברת הביטוח הכי טובה

העיקר הבריאות, לפעמים בכל מהמורות החיים אנחנו שוכחים מה הכי חשוב.

אירוע אחד או חולי לא צפוי והחיים מקבלים פרופורציה, לכן חשוב להתארגן מראש ולדאוג שאם חס ושלום אינכם בבריאות איתנה יש לכם גב כלכלי כדי להוריד לפחות דאגה אחת מהראש.

איך לבחור את חברת הביטוח הכי טובה

שלב 1: בחנו את שוק הביטוחים

ראשית כל כגאי להבין מה  כבר יש לכם ומה האופציות של תוספת ביטוח פרטי. ישנם הרבה אנשים שמקום העבודה דואג להם לביטוח בריאות נוסף מעבר למה שיש לכל אחד במדינת ישראל בשל החוק. אם העבודה שלכם לא מספת לכם ביטוח בריאות, חשבו עם עצמכם מדוע אתם רוצים ביטוח שכזה ומה בדיוק אתם צריכים וכמה אתם מוכנים לשלם. יש אנשים שיודעים שיש להם בעיות כאלה ואחרות וכאלה שפשוט רוצים להיות בטוחים, הכל מעול הומקובל אבל חשוב להגיע עם ראש מסודר ומטרות אחרת תמצאו את עצמכם בתוכנית בזבזנית שחס ושלום בעת הצורך לא תהיה מועילה לצרכים שלכם.

 

שלב 2: השוו סוגי ביטוחי בריאות

השוואת ביטוח בריאות היא אולי החלק הכי חשוב בתהליך, מרגע שהחלטתם שאתם רוצים ביטוח פרטי אתם חייבים לבדוק מה השוק מציע. בעיה גדול השנוצרת בעולם הביטוחים, היא ביטוחים כפולים. הכוונה היא שיש לכם שני ביטוחים שמכסים את אותו אירוע. בעת הצורך תוכלו להפעיל רק אחד מהביטוחים על מנת לקבל פיצויים וטיפולים הולמים. כך ששילמתם פי שתיים על הביטוח שלכם ובכלל לא נעזרתם בו. לכן, תבדקו מה כבר יש לכם ומה אתם מבקשים להוסיף. הסוג שתבחרו יעזור לקבוע את עלויות התשלום שלכם ולאילו תרופות ניתוחים ורופאים תוכלו לפנות.כאשר משווים תוכניות שונות, הנחו את הצרכים הרפואיים של המשפחה שלכם תחת מיקרוסקופ. תסתכלו על כמות וסוג הטיפול שקיבלת בעבר. מודעות למגמות יכולה לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת.

 

שלב 3: בדקו הוצאות קבועות

בסוף הכל יורד לעניין של מספרים, זה לוקח טיפה מאמץ וזמן אבל זה שווה את זה. בדקו טוב טוב כמה יעלה לכם בכל חודש הביטוח, כמה אחוז השתתפות עצמית יש ובאיזה מקרים הוא לא יעזור. תחשבו את סך ההוצאות, חשבו את הכסף וערכו העתידי אילולא לא הייתם משלמים ובדקו אם הסכום שאתם משלמים משתלם לכם או לא. כמובן שאי אפשר לדעת מה מצפה לנו מעבר לפינה, ויש דברים שאי אפשר להתכונן אליהם מראש, אך אם אתם יודעים לדוגמא שיש לכם שיניים לא טובות במיוחד ושכנראה תצטרכו לעבור טיפולים רבים, אולי משתלם לכם להוסיף ביטוח נוסף ואולי לא. העניין הוא שחייבים לשים לב לאותיות קטנות ולהבין שיש מידה של סיכון בלקיחות ביטוח או באי לקיחתו. אם בחרתם במסלול מסויים ודאו שיש חלונות יציאה ושינוי כדי שתמיד יהיה לכם מקום תמרון.

 

משפחה

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם