איך לסנן ולמצוא את עבודת חלומותיך בפורטל דרושים

תהליך חיפוש עבודה יכול להיות מורכב ואף מאיים, אך הוא לא חייב להיות.

בעידן שלנו בו המידע קיים באופן מקוון וניתן לחפש משרות ולהציע מועמדות דרך האינטרנט, תהליך החיפוש הפך לפשוט הרבה יותר.

העידן של סימון מודעות בעיתון נגמר מזמן, וכעת ניתן לחפש במאגרי העבודות העצומים באינטרנט.

כיצד תמצאו את עבודת החלומות שלכם מתוך כל המשרות בפורטל דרושים? באנו לעזור

איך לסנן ולמצוא את עבודת חלומותיך בפורטל דרושים

קודם כל – הגידרו את מטרת החיפוש

לא תמיד אנחנו בטוחים במאה אחוז מהי העבודה שאנחנו מחפשים לפני שאנחנו מתחילים את החיפוש וזה בסדר. לפעמים בתהליך חיפוש העבודה אנחנו מגיעים למקומות שלא חשבנו שנגיע אליהם ומופתעים לטובה. יחד עם זאת, חשוב מאוד להגדיר מטרות כלליות וכן תפקיד או תפקידים בהם אנחנו מעוניינים או תחומים שמעניינים אותנו. מלבד העבודה עצמה, חשוב להגדיר פרמטרים נוספים בחיפוש: השכר אליו אנחנו שואפים והתנאים, אזור העבודה, אפשרויות קידום, היקף משרה וכו'.

 

השקיעו בקורות חיים

קורות החיים הם חלון הראווה של החיים המקצועיים שלכם, וכדי שהמעסיק הפוטנציאלי ירצה "להיכנס לחנות שלכם" הם צריכים להיות אטרקטיביים ולהציג אתכם באור הטוב ביותר שניתן – במסגרת האמת כמובן. כמו כן, במקרים מסוימים יתכן ויהיה לכם כדאי לכתוב כמה גרסאות לקורות חיים לפי אופי העבודה שאתם מחפשים. אם אין לכם ניסיון רב בכתיבת קורות חיים התייעצו עם חברים, או שהזמינו קורות חיים בתשלום מחברה המתמחה בכך.

 

בצעו חיפוש ממוקד בפורטל דרושים

כנסו אל פורטל דרושים ו… התחילו בחיפוש. מומלץ לנסות כמה גרסאות של מילות חיפוש כדי לא לפספס שום הצעה שיכולה להיות מקום העבודה הבא שלכם. יש לסנן את ההצעות לפי תחום מקצועי ותפקיד ותוכלו לסנן את האפשרויות עוד לפי היקף משרה ותחום גאוגרפי. כמו כן, תוכלו לבחור מספר תפקידים וכך לקבל הצעות מסוגים שונים שיכולים להתאים לכם.

אחרי שמצאתם משרה שיש לה פוטנציאל עבורכם כל שיש לעשות זה להגיש מועמדות. אין צורך לחסוך במספר המשרות שאתם מגישים אליהם מועמדות, במקסימום תצטרכו לבחור בין מספר מקומות עבודה ולמעשה זוהי המטרה בסופו של דבר.

 

הכינו את עצמכם לשגרת חיפושים

תהליך חיפוש עבודה יכול להיות קצר אך גם להתארך ולהימשך מספר שבועות עד מספר חודשים. בדרך כלל משך חיפוש עבודה עולה ככל שמדובר במשרה בכירה יותר שדורשת השכלה גבוהה יותר ובמקרה כזה כדאי להכין את עצמכם מכל הבחינות לתהליך חיפוש עבודה – גם מבחינה פרקטית וגם מבחינה נפשית. עבדו באופן מסודר והקדישו בכל יום מספר שעות לחיפוש העבודה. מומלץ להכין לעצמכם קובץ מעקב אחרי משרות שהגשתם אליהם מועמדות וסטטוס המועמדות: האם חזרו אליכם, האם הלכתם לריאיון, התקבלתם או נדחיתם וכדומה. במידה והלכתם לראיון ולא חזרו אליכם, אל תהססו להתקשר ולבדוק מה המצב.

והכי חשוב – זה בסדר שזה לוקח זמן. להיות בין עבודות זה לא קל, אך כולם נמצאים שם בסופו של דבר ואם תעבדו נכון תמצאו את העבודה המתאימה לכם.

 

לחיצת יד

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם