איך מבצעים ניוד לקופת גמל

רובינו משערים שקופת גמל היא קופת חיסכון לקראת הפנסיה שמטרתה לשמור על יציבות כלכלית לאותו הכסף שנחסך עד נקודת הפרישה לפנסיה, אז זהו שלא בדיוק…

אלפי ישראלים ואולי אתם ביניהם לא מודעים לכך שקופת הגמל שלהם מתפקדת כמו "משכנתא סמויה" ועמלות הניהול שנלקחות מהקופה גוזרות רווח גדול ממנה.

איך מבצעים ניוד לקופת גמל

מופתעים? אנחנו כאן בשביל להסביר

ראשית, על מנת לבדוק את זכאותכם להשקעה בקופת גמל ומידע נוסף בנוגע לכל הזכויות הפיננסיות שאולי פספסתם היכנו לאתר שמענו, פורטל פיננסי המפרט בצורה עניינית ומונגשת לקהל הרחב זכויות, עצות ומידע חשוב בעולם הפיננסי.

 

מהם דמי הניהול לקופת הגמל?

דמי הניהול שהינכם משלמים עבור קופת הגמל שלכם הם עמלות לגוף הפיננסי האחראי על ניהול הקופה, ככה בעצם הגוף מרוויח את חלקו. דמי הניהול מתחלקים לשניים – דמי ניהול על הפקדות ודמי ניהול על צבירה.
על פי הקבוע בחוק דמי הניהול המקסימליים לצבירה יהיו עד 1.05% ועבור הפקדות עד 4%. בפועל, רוב הגופים הפיננסיים המנהלים קופות כאלו דורשים דמי ניהול של 0.56% לצבירה וכ – 0.32% להפקדות ואפילו פחות.

 

מה עושים כדי לא להפסיד את הכסף מקופת הגמל

האקטיביות בכל הנוגע לניהול פיננסי היא חשובה ביותר, הכסף שמחכה בקופת הגמל הוא לגמריי שלכם והרווחתם אותו ביושר, לא חבל שהוא ילך על עמלות גבוהות ללא סיבה? אז השלב הראשון יהיה לבדוק האם ניתן להוזיל את עמלות המשולמות אם באותו הגוף שבו אתם נמצאים או למצוא גוף פיננסי אחר שמציע ניהול בעמלות נמוכות יותר. גם שינוי בעשיריות האחוז למעלה או למטה הוא שינוי משמעותי לאורך השנים שעוברות תוכלו לחסוך או לפספס סכום משמעותי של כסף שלא יחזור.

 

קופת גמל להשקעה

קופת גמל להשקעה היא אפיק חיסכון מעולה המאפשר לכם להרוויח מכל העולמות – הגדלת החיסכון הפנסיוני, שימור נזילות של הכסף למידה ותצטרכו סכום גדול באופן מיידי ושימוש ככלי השקעה במקום להוציא את הכסף לחופשה בעובר ושב. קופות הגמל להשקעה הושקו לראשונה ב- 2016 והיום מנוהלים בהן כ – 16 מיליארד ₪.

 

איך מצרטפים לקופות הגמל להשקעה?

את קופת הגמל שלכם תוכלו לנייד ללא שום בעיה לכל קופת גמל להשקעה שתבחרו, כדאי לבחור בליווי של אנשי מקצוע מהתחום שמכירים את ההשקעות שמומלץ לעשות כשמדובר בכסף השמור לפנסיה ובאופן כללי בהשקעות פיננסיות.

 

מה עוד צריך לדעת?

  • דמי ניהול אידיאלים לקופת גמל יהיו בין 0.7% ל – 0.9% בלבד.
  • פורשים בני 60 ומעלה נהנים ממס על רווחי הון.
  • קיים מעבר חופשי בין מסלולי החיסכון וקופות גמל שונות

 

לסיכום

אם עוד לא הרמתם טלפון לאחת לגוף הפיננסי המנהל את קופת הגמל שלכם, זה הזמן! התחילו בבדיקת זכאות להוזלת העמלות והמשיכו מול מומחה פנסיוני לבחינת השקעות שונות על מנת להגדיל את הרווח ולהנות מאיכות חיים שקטה יותר בפנסיה.

קופת חיסכון

 

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם