איך מפיקים תלושי שכר לחברות הייטק?

כל חברה המעוניינת להתקדם ולהתנהל נכון חייבת לשירותי הנהלת חשבונות הכוללים חשבות שכר. חשב שכר הוא זה שמחשב את משכורות העובדים על פי הפרמטרים שהציבו מנהלי החברה. בסופו של דבר, ההצלחה של חברת הייטק מגיעה הרבה מההתנהלות הכלכלית שלה.

 

מי מחשב את תלושי השכר?

תפקיד חשב שכר היא לחשב את גובה המשכורת של כל עובד הייטק. הוא מחשב את המשכורות בהתאם לפרמטרים וכך כל חודש מחדש העובדים מקבלים תלוש שכר מחושב בצורה מדויקת. עלויות העסקה של חשב שכר מומחה היא יקרה וכדי לחסוך בהוצאות חברות רבות נאלצות להסתפק בחשבי שכר פחות מומחים או בעלי ניסיון מזערי. כאשר אין לחשב שכר ניסיון מספק, לא פלא שמתרחשות טעויות רבות. טעויות בחישוב המשכורות עלולות להוביל למרמור בקרב העובדים, תביעה של העובדים מול המעסיק וזה לא נעים בלשון המעטה. בפרט כאשר יש פתרון שיכול למנוע את כל זה.

 

חשבות שכר במיקור חוץ?

משרת חשבות שכר היא לא בהכרח משרה מלאה וחברה המעסיקה חשב שכר עומדת בפני הוצאה גדולה בפן החודשי. כדי לייעל את הפקת תלושי השכר. חברות רבות נעזרות בלשכות חשבות שכר במיקור חוץ. מדובר במשרד הנהלת חשבונות המציע שירותי הפקת תלושי שכר לחברות הייטק, ניהול חשבונות והגשת דו"חות בהתאם לרצון הלקוח. לשכת שכר במיקור חוץ מאפשר לבעלי חברות לחסוך בסעיף הפקת תלושי השכר תוך קבלת שירות מהטובים בתחום. פעמים רבות מדובר בחשבי שכר מקצועיים שבעל החברה לא היה יכול להרשות לעצמו להעסיק… אבל לא רק אלו הם היתרונות.

 

למה חשבות שכר במיקור חוץ משתלמת?

עבודה מקצועית

חשבות שכר במיקור חוץ מאפשרת כמו שציינו כאן, עבודה מקצועית יותר ממה שחשב שכר בחברה יכול להגיע אליה. הרי לשכת שכר חיצונית כוללת צוות מומחים. תהליך העבודה עובר בקרה תמידית של מומחים בתחום וכך הלקוח הוא המרוויח הראשי. לעומת זאת, כאשר מדובר בחשב שכר המועסק ישירות בחברה עצמה, הוא מפיק את תלושי השכר, ובמקרה הטוב יש עין מקצועית נוספת שעוברת עליהם…

 

חיסכון בעלויות

זול יותר להפיק תלושי שכר דרך לשכת שכר חיצונית מאשר להעסיק חשב שכר ולהקצות לו מקום עבודה מתאים. סך העלויות הנלוות יוצרות פער משמעותי לטובת לשכת שכר חיצונית.

 

ליווי מקצועי לאורך כל הדרך

חברת ההייטק מקבלת ליווי מקצועי של מנהל חשבונות חשב שכר לאורך כל הדרך. סוגיות רבות בהם יש צורך בהתייעצות עם איש מקצוע בתחום זוכות למענה דרך הליווי המקצועי הניתן במסגרת שירות זה.

 

לסיכום

תלושי שכר בחברות הייטק יכולים להיות מופקים באחת משתי הדרכים: או על ידי חשב שכר המועסק על ידי החברה, או על ידי חשב שכר חיצוני. העדיפות היא ברורה לטובת חשבות שכר חיצונית כפי שסיכמנו כאן.

מחשבון

 

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם