איפה מומלץ לקנות דירה עם משכנתא

נראה שבשנים האחרונות גדלה והתרחבה ההבנה הכלכלית של האזרחים במדינת ישראל ובעולם.

מה הכוונה? אזרחי ישראל והעולם הבינו שאם לא יהיו להם נכסים, יהיה להם מאוד קשה להתנהל בעולם.

איפה מומלץ לקנות דירה עם משכנתא

איך עושים את זה? מוצאים נכס עם תשואה גבוהה אפשרית ולוקחים משכנתא שמכסה את עצמה באמצעות דמי שכירות.

השאלה הגדולה היא מה המיקום המומלץ

 

מילות פתיחה

כשמסתכלים על מקומות אפשריים לקנות בהם דירות עם משכנתא צריך להסתכל על פרמטרים ועל מאפייני המגורים באזורי הרכישה האפשריים. כל משקיע ואזרח צריך לשאול את עצמו איפה כדאי לקנות דירה להשקעה ולבחון את האפשרויות הכלכליות שלו. עכשיו שהבנו איך, הבה נפרט על הפרמטרים המדוברים

 

מרכז מול פריפריה

כשבוחנים את אפשרויות הרכישה השונות בישראל צריך לקחת בחשבון שיש אזורים שהם נגישים יותר ופחות לשירותים צרכניים שונים. יש על כך השפעה עצומה על שווי הדירות בסביבה זו. מסיבה זו דירות בפריפריה יהיו זולות יותר מדירות באזורי מגורים מרכזיים בארץ. לפני שבכלל חושבים על אפשרויות ,מחוץ לקופסא", כמו השקעות נדל"ן בחו"ל, חשוב להבין שהנגישות בארץ היא גורם מרכזי בחישוב המחיר.

 

מצב התשתיות

במקביל לאזור המגורים צריך לבחון את תשתיות הדירה באופן המעמיק ביותר. דירה שתיקחו עליה משכנתא, בין אם להשקעה ובין אם למגורים, תעלה לכם בטווח הארוך יותר אם תצטרכו להשקיע סכומי כסף גדולים בשיפוץ, תחזוקה והכשרת הנכס למגורים.

 

פיתוח עתידי

כשאתם פותחים את מפת המדינה, הסתכלו על אפשרויות שלא נראות שגרתיות. תחקרו ברחבי הרשת על פרויקטים ומיזמים חדשים והיכן הם מתרחשים. איפה שאלו יקרו, בהתאם לפוטנציאל ההצלחה יעלה ערך הדירות. דירות אלו יחזירו מהר יותר את ההשקעה (משכנתא) ותקל עליכם בתשלומי הריבית. דוגמה לכך היא קריית שמונה וחניכת מיזם הפוד – טק ואגרו – טק בחסותה של חברת JVP.

 

משרות והמרחק מהבית

בסופו של דבר, גורם מכריע בהחלטה שלנו על אזור מגורים הוא משלח היד שלנו ומה המרחק שלנו ממנו. דירה שעבורה ניקח משכנתא צריכה להיות במיקום שמציע מגוון של עבודות אפשריות, כי אלו ימשכו שוכרים פוטנציאליים. במידה והדירה שנרכוש באמצעות המשכנתא מיועדת לנו – ככל שיהיו יותר עסקים ומסרות זמינות, יהיה לנו יותר שקט כלכלי ונוחות בהחזר המשכנתא.

 

מילות סיום ונגיעה בחו"ל

לא משנה באיזה אזור תבחרו, חכו רק רגע אחד לפני שאתם מסתכלים על השקעה בחו"ל. נכסים מחוץ לארץ מצריכים היכרות עם השוק המקומי ומאפייניו השונים. להשקעות אלו נדרש הרבה מעבר סכום מינימאלי ללקיחת משכנתא על נכס. התרכזו בנכסים ובמגוון האפשרויות שיש לישראל להציע, העזרו בייעוץ של מומחים בתחום ובצעו מחקר מעמיק בעצמכם. בסיס נתונים רחב יותר ייתן לכם החלטה שקולה ומשוקללת יותר. ממטולה ועד אילת, נאחל הצלחה, ריכוז ומודעות לכל המשקיעים הצעירים.

 

איש מחפש נכס

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם