איתור נזילות לפני רכישת דירה – למה חשוב לעשות זאת?

רכישת דירה מלווה בהרבה מאוד התעסקויות והכנות, ובעיקר בהתרגשות גדולה לפתוח פרק חדש בחיים במקום חדש משלכם. עם זאת, בתוך כל המלות ההכנות ומעבר הדירה – חשוב לשים לב גם להכנות שלעיתים קל לשכוח מהן.

דוגמה להכנה כזאת היא איתור נזילות ובדיקת תקינות הצנרת בדירה החדשה – מדוע אלו בדיקות שאסור לוותר עליהן?

איתור נזילות לפני רכישת דירה – למה חשוב לעשות זאת?

החשיבות של איתור נזילות עוד לפני רכישת הדירה

אם כבר נתקלתם בנזילה או הצפה של הבית במים בעבר, אתם ודאי מכירים את תחושת התסכול וחוסר האונים שמלווה בכך, ואת הנזקים למבנה ולרכוש שעלולים להיגרם בעקבות ההצפה. נזילה יכולה להיגרם עקב איטום לקוי בבית (בקירות, בגג, ברצפות ועוד), כתוצאה מנזק לצנרת, מפיצוץ בצנרת ועוד.

על מנת לחסוך לעצמכם את כאב הראש שבהתעסקות עם פיצוץ הצנרת והצפת הבית ואת כל עלויות התיקון הכרוכות בכך, במיוחד כאשר מדובר בבית שרק לאחרונה עברתם אליו – כדאי לבצע בדיקת איתור נזילות מראש, עוד לפני רכישת הדירה והמעבר אליה. כך תוכלו להתחיל את שהותכם בבית ברגל ימין – ולהימנע מהפתעות לא רצויות בהמשך.

 

כיצד מתבצעת בדיקת איתור נזילות?

איתור נזילות, באופן לא מפתיע, מתבצעת על ידי מאתר נזילות מקצועי ומוסמך – באמצעות מכשירים ייחודיים ומתקדמים. בין המכשירים בהם מאתר הנזילות משתמש ניתן למצוא:

  • שימוש במצלמה טרמית: מצלמה טרמית מאפשרת להבחין בין שינויים והבדלים בטמפרטורה של העצמים הנבדקים. כאשר עורכים בדיקת איתור נזילות, מזרימים מים חמים בצינורות של הבית ומתבוננים באמצעות המצלמה הטרמית. במידה וישנה נזילה, היא תוצג במצלמה ככתם גדול – וכך ניתן לאתר את המיקום שלה.
  • שימוש במכשיר שמע אקוסטי: מכשיר השמע מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת, שמאפשרת לו לשמוע את הנעשה בתוך צינורות המים – וכך לאתר את מיקום הנזילה.
  • שימוש בגז: מדובר על גז ירוק, שאינו רעיל או מסוכן לשימוש, ואף עומד בכל הסטנדרטים המחמירים ביותר לשימוש. הגז מוחדר אל הצנרת, ולאחר מכן באמצעות מכשיר בעל חיישנים מיוחדים, ניתן לאתר את מיקום הנזילה ולטפל בה.

היתרון המרכזי בשימוש במכשירים אלו הוא שהם לא דורשים הרס או גרימת נזק למבנה הבית. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לאתר את מיקום הנזילה גם ללא צורך בחשיפת הצנרת באופן פיזי, או בשבירת הקירות והרצפות בבית.

 

כיצד מזמינים מאתר נזילות מקצועי לנכס שאתם מעוניינים לרכוש?

על מנת לבצע איתור נזילות בנכס שאתם עתידים לרכוש, ולוודא שמצב הצנרת תקין ושאין נזילות סמויות בנכס – התייעצו עם המומחים מבית איתור ברור. מאתרי הנזילות של חברת "איתור ברור" יוכלו להגיע אל הנכס, להשתמש בכל המכשירים הייחודיים – ולקבוע האם ישנה תקלה כלשהי בצנרת, או שמא הכל תקין ובטוח לשימוש. כאשר מדובר על בטיחות הדירה שלכם – תנו למומחים לדאוג לכך!

 

 

נותן שרות

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם