5 אתרים לאנשים שאוהבים חשבון

החשבון או בשמו הידוע יותר המתמטיקה, הוא ענף מדעי עתיק במיוחד, וסביר להניח שמדובר על אחד הדברים הבסיסיים ביותר משחר האנושות. במאות השנים האחרונות המתמטיקה התפתחה לבלי היכר, וכיום יותר ויותר אתרים מנגישים ידע בתחום. אנחנו כאן כדי לספר על מספר אתרים נהדרים שיעזרו לכל מי שרואה את עצמו בתור אוהב חשבון.

 

ביצוע חישובים

האתר הראשון שעליו נדבר הוא אתר שדווקא לא מיועד רק לאוהבי חשבון, למרות שהם כמובן יוכלו מאוד להנות ממנו. אתר מחשבונים הוא אתר שמציע לקהל הרחב מגוון רב של מחשבונים שבהם ניתן לבצע חישובים שיכולים להיות מעט אתגרים עבור רוב האנשים. המחשבונים באתר נועדו גם לביצוע של המרות מרחקים, מידות וחישובי אחוזים, כך שהם שימושיים כמעט לכולם.

 

DESMOS

אתר DESMOS הוא אתר ייחודי, והוא מיועד באמת למי שאוהבים חשבון. באתר הזה ניתן לצייר כל פונקציה שעולה על דעתכם בצורה מדויקת, בעזרת כלל ההעתקה בלבד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להכניס את הפונקציה שלכם, ולא משנה עד כמה היא מוזרה, ב DESMOS תוכלו לקבל ציור מדויק שלה. עבור תלמידי תיכון ואקדמיה, מדובר על כלי נהדר.

 

SYMBOLAB

אתר נוסף שכדאי להכיר הוא SYMBOLAB. האתר הזה מחזיק בתוכו מגוון רחב של כלים מתמטיים, שרלוונטיים בעיקר לתלמידי האקדמיה בתחומי המדעים. באתר הזה תוכלו לקבל מחשבון עבור כל פעולות החשבון על מטריצות, אפשרות לחישוב גבולות של טורים, פונקציות וסדרות ועוד. השימוש באתר הוא חינמי, אולם תמורת תשלום תוכלו לקבל אפשרויות מתקדמות יותר.

 

הבלוג 'לא מדויק'

אם אתם ממש אוהבים מתמטיקה, ורוצים להכיר את הרבדים העמוקים ביותר שלה, אתם יכולים להיכנס אל הבלוג 'לא מדויק'. בבלוג הזה תוכלו לקרוא מאמרים בנושאים מתמטיים סבוכים במיוחד, אולם כאלו שמונגשים לקהל הרחב, כך שגם בלי ידע עמוק מידי במתמטיקה תוכלו להבין אותם. המאמרים נכתבים על ידי איש אקדמיה בכיר, כך שהאיכות מובטחת.

 

סרטונים

אפשרות נוספת עבור מי שרוצים להנות מהיכולות הוויזואליות המתקדמות שקיימות היום, ניתן לעשות שימוש בסרטונים רבים ביוטיוב בנושאי מתמטיקה. באפשרותכם לראות סרטונים שממחישים מושגי יסוד במתמטיקה, מה שיעזור לכם לקלוט את אותם מושגים שלא תמיד קלים לתפיסה באמצעים אחרים.

אחד האתרים המומלצים ביותר בהקשר הזה הוא one blue three brown שמנגיש לכם בצורה טובה נושאים מורכבים מתחום האלגברה. אז אם אתם רוצים להעמיק יותר את ההבנה שלכם בעזרת אינטואיציות חזותיות, הסרטונים הללו מיועדים לכם.

 

לסיכום

אתרים לאוהבי חשבון מיועדים עבור מי שרוצים להעמיק עוד יותר את ההבנה המתמטית שלהם ולהכיר כלים נוספים להנגשת הידע. כאן קיבלתם המלצה על אתר מחשבונים איכותי, בלוגים בנושאי מתמטיקה ואתרים נוספים שבהם יש כלים שיכולים לעזור לכם לקבל נגישות למתמטיקה. הכי חשוב לזכור שחשבון אפשר ללמוד רק אם עובדים קשה.

בית

 

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם