5 דרכים לצמיחה כלכלית אישית

כסף אמנם אינו בהכרח מבטיח אושר, אבל הוא מבטיח איכות חיים.

ולכן, צמיחה כלכלית אישית חשובה ביותר בהתנהלות היום יומית בכדי לדאוג לרווחה שלנו ושל ילדנו.

במהלך השנים נוצרה התפיסה כי בעבור כסף יש לעבוד קשה, אך לא כך הדבר, וישנן דרכים להשגת צמיחה כלכלית אישית תוך מספר פעולות פשוטות.

 

איך לא עשינו את זה עד עכשיו?

תחום הכלכלה יכול להישמע גדול ומבהיל ובהתאם עשוי לגרום לאנשים להירתע ולהימנע מההתעסקות בנושא ובכך גם למנוע מעצמם צמיחה כלכלית אישית. אך למידה קצרה על הנושא תפחית כל דאגה ותוכיח שכל אחד יכול להתעסק, להשקיע וליצור צמיחה כלכלית. לרוב ניתן ללמוד המון על הנושא מקריאה באינטרנט בלבד.

 

אז איך בעצם?

ישנן מספר דרכים עיקריות ומרכזיות לצמיחה אישית:

  1. הראשונה והחשובה ביותר, השקעה של הכסף. באמצעות השקעה נכונה של הכסף נוכל לאחר זמן מה לקבל רווחים משמעותיים – פעולה קצרה, בה הכסף מגדיל את עצמו. כלומר, במקום לעבוד בשביל להגדיל את כמות הכסף שיש בידנו, נקבל רווח רק מעצם פעולת השקעת הכסף והמתנה.
  2. צמיחה כלכלית יכולה לבוא לידי ביטוי גם מצמיחה תעסוקתית: בקרב עצמאיים בהרחבת העסק, העלאת מחירי מוצרים בהתאם לשוק וכד׳. ואילו בקרב שכירים בניית מסלול התקדמות והעלאות בדרגות והשכר.

 

במה נבחר?

נראה  כי  הדרך הקלה והמניבה ביותר לצמיחה כלכלית היא בהשקעות. זו מעלה את השאלה החשובה ביותר: איפה כדאי להשקיע כסף?

 

נדל״ן נדל״ן נדל״ן

הנדל״ן הינו השקעה בטוחה ויציבה וסיבות רבות מוכיחות זאת:

א. בעוד שהשקעות שונות במניות עשויות לצנוח בהתאם לאירועים פוליטיים, כלכליים, פליליים וכו׳, הנדל״ן נשאר יציב ובצמיחה תמידית. למעשה, בהשקעה בנדל״ן ניתן גם להבטיח שקט נפשי ובטחון וגם להבטיח צמיחה ולא תקיעות במקום.

ב. מדובר בהשקעה מוחשית, שרשומה על שם המשקיע – כלומר ישנה הבטחה ממשית לכסף.

ג. שוק הנדל״ן לרוב לא סובל מתנודות קיצוניות, ולכן לא מדובר בסיכון גבוהה.

ד. הביקוש לדירות קיים באופן קבוע, האוכלוסייה ממשיכה לגדול ובהתאמה תמיד יהיה צורך בעוד דירות.

 

לסיכום

צמיחה כלכלית אישית חיונית לכל אחד מאיתנו ואינה קשה ומורכבת כפי שנשמעת – באמצעות למידה קצרה על הנושא וביצוע מספר פעולות ניתן ליצור צמיחה כלכלית אישית משמעותית. ישנן שתי דרכים מרכזיות ליצירת צמיחה זו, כאשר האחת עוסקת בהשקעות ואילו השנייה בצמיחה אישית הנוגעת לתעסוקה אשר בהתאמה יוצרת גם צמיחה כלכלית. מבין השתיים, דרך ההשקעות הינה הדרך המבטיחה, הקלה והמניבה ביותר, ולכן כדאי גם במידה וקיימת צמיחה אישית בתעסוקה – לא לזנוח את אפשרות ההשקעות. כמו כן, תחום ההשקעות הינו תחום רחב היקפים בעל אפשרויות השקעה מגוונות אך מתוכן, תחום הנדל"ן ככל הנראה יהיה ההשקעה הטובה ביותר: מדובר בהשקעה מוחשית, וכן השוק נשאר יציב, ללא תנודות קיצוניות ובעל ביקוש תמידי.

מטבעות

 

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם