האם חשוב לקבל ייעוץ משכנתא לפני קניית דירה בצפון?

החלטתם לרכוש דירה ובחרתם ללכת על דירה בצפון. ברכותינו! חשוב שתדעו כי כאשר רוכשים דירה, בין אם רכישת הדירה היא בצפון ובין אם בדרום, חשוב להיעזר ביועץ משכנתאות. לפעמים אנשים חושבים שבגלל שבצפון ובפריפריה מחירי הדירות נמוכים יותר, אין סיבה לפנות לקבלת ייעוץ משכנתאות. וזה לא נכון. בואו נראה למה.

 

למה צריך ייעוץ משכנתא?

באופן כללי, חשוב לדעת כי ייעוץ משכנתא בא להגן על הלווה מפני התחייבות על הלוואה יקרה מידי. יועץ משכנתאות נותן ללווה ליווי מקצועי לאורך כל תהליך לקיחת המשכנתא והלווה יכול להיות רגוע שהעניינים מתבצעים באופן הטוב ביותר שיכול להיות.

חשוב להבין כי הבנק הוא לא גמ"ח להשאלת כספים. מדובר במוסד פיננסי לכל דבר ומטרתו העיקרית היא להרוויח כמה שיותר כסף… מסיבה זו לא כדאי להסתמך על פקידי הבנק שיכולים להציע לכם "הלוואה משתלמת בתנאים מיוחדים" רק בגלל שהם יודעים שהם יתוגמלו לאחר מכן מהבנק בבונוס נחמד. בהתנהלות מול הבנק חייבים להיות זהירים ולבדוק כל דבר באופן מקצועי ומדויק. זו גם הסיבה לביקוש הגבוה לייעוץ משכנתאות.

 

האם צריך ייעוץ משכנתאות בצפון?

הלוואת משכנתא היא הלוואה יקרה וכמו שאנחנו מבררים רבות לפני שאנחנו רוכשים רכב או כל פריט אחר יקר, כך נרצה לדאוג לעצמנו ולבטח את עצמנו מפני הלוואה לא משתלמת. הרי בסופו של דבר ההלוואה תלווה אותנו בעשרות השנים הקרובות… אף אחד לא היה רוצה למצוא את עצמו "נתקע" עם משכנתא לא משתלמת.

גם כאשר רוכשים דירה בצפון, אין סיבה לחשוב שבגלל שמדובר במשכנתא בסכום לא גבוה, אין צורך בקבלת ייעוץ משכנתא. הרי מדובר במחשבה מוטעית. הבנקים אוהבים להלוות סכומים גבוהים כיוון שכך הם מקבלים מספיק אחוזים על הריביות והם גובים ריבית יקרה על הפריסה הממושכת. כאשר רוכשים דירה במחיר נמוך יותר ממחיר הדירות הממוצע בישראל ונדרשים למשכנתא קטנה יחסית, לפעמים, כדי להרוויח מהמשכנתא הבנק ינקוב בריביות יקרות במיוחד. בדיוק כדי למנוע מצב כזה חשוב לפנות אל יועץ משכנתאות. הקליקו כאן כדי לקבל ייעוץ משכנתאות בצפון.

 

האם חשוב לפנות דווקא אל יועץ משכנתאות קרוב?

רכשתם דירה בצפון ואתם לא יודעים אם אתם צריכים לפנות דווקא אל יועץ משכנתאות מהצפון. כדאי להבין שניתן להתנהל עם יועץ המשכנתאות דרך האונליין. הקורונה הוכיחה לנו שניתן להגיע להישגים יפים מאוד גם כאשר אין פגישה פרונטלית. אבל שימו לב, הדגש העיקרי בבחירת יועץ משכנתאות היא דווקא המקצועיות. בחנו את מקצועיות יועץ המשכנתאות ואם הוא ממוקם באזור הסמוך אליכם, זה כבר הרווח שלכם. יועץ משכנתאות הממוקם סמוך לנכס הנרכש, ידע לבדוק את מחיר הנכס ביחס למחירי השוק ויחווה את דעתו על העסקה. אך את זה אתם יכולים לקבל גם מיועץ משכנתאות מקצועי ומומחה מספיק.

בית

 

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם