מהן הסיבות העיקריות לקנות בית בקרית מוצקין

אנחנו שומעים לאחרונה על יותר ויותר רוכשים שקונים או נמצאים בתהליכי קנייה של בית בקרית מוצקין.

עד לא מזמן חיפשנו קנייה של בית באזור המרכז ולא חשבנו בכלל על אזור הקריות, פשוט כי אנחנו לא מכירים את האזור.

זו הסיבה שבעקבותיה החלטנו לצאת לסיבוב בקריית מוצקין ולבדוק מהן הסיבות העיקריות לקנייה של בית בעיר.

מהן הסיבות העיקריות לקנות בית בקרית מוצקין

רקע אודות קריית מוצקין

רגע לפני שנציין את הסיבות העיקריות לקנייה של בית, חשוב שנציין בפניכם כמה פרטים ששמענו על העיר. קריית מוצקין נמצאת בצפון הארץ והיא שוכנת בעמק זבולון. העיר נקראת על שם ליאו ליבי מוצקין שהיה מיוזמי הקונגרס העולמי. היא הוקמה על ידי חיפאים אי שם בשנת 1934. כעת, כשאתם יודעים את הפרטים הבסיסיים אודות המקום, אפשר להתחיל ולציין בפניכם את היתרונות שמצאנו בקריית מוצקין.

 

סיבה מספר 1 – בגלל שהעיר מתחדשת

שמענו מחברים וקרובי משפחה שהעיר נחשבת לעיר מתחדשת. אבל היינו צריכים להגיע למקום בשביל להבין במה מדובר. יש מספר רב של פרויקטים חדשים בקרית מוצקין והם כוללים מגוון רחב של אפשרויות, למשל:

  • בניינים רבי קומות
  • בניינים נמוכים
  • בנייני יוקרה
  • דירות 2-6 חדרים
  • דירות עם מרפסות
  • דירות פנטהאוס וכו'

ברגע שנחשפנו למספר הרב של הפרויקטים, הבנו למה יש נהירה אל העיר.

 

  1. המחירים סבירים

אם ערכתם בירור בנוגע למחירי הדירות במרכז הארץ, סביר להניח שאתם כבר יודעים שתצטרכו לשלם את המשכנתא עד גיל זקנה (ולפעמים גם אחרי) בשביל שתוכלו לקנות את בית החלומות שלכם. בקרית מוצקין לעומת זאת, אתם תוכלו לקנות את בית החלומות במחיר מאפשר. מדובר במחיר שיאפשר לכם ליהנות מחיי משפחה מבלי להיחנק ממשכנתאד דורסנית.

 

  1. תדמית איכותית

קריית מוצקין מאופיינת כבעלת תדמית איכותית ביותר בהשוואה לארבעת ערי הקריות הנוספות. מבירור שערכנו עם כמה מתושבי העיר, מסתבר כי העיר נחשבת למבוקשת ביותר מבין כל קריות המפרץ מזה שנים ארוכות. מדובר בפרט חשוב מאוד עבור כל אדם, הרכי כולנו רוצים לגור באזור איכותי ומבוקש.

 

  1. התרבות והחינוך

תראו לנו עוד עיר שתאפשר לכם ליהנות בכל יום ממגוון רחב של מקומות תרבות שפרוסים בפני התושבים. בקרית מוצקין תוכלו למצוא גן חיות, תיאטרון, מרכזי נופש, קאנטרי ועוד. אם לא די בכך, בדקנו את החינוך, עניין שחשוב עבור משפחות עם ילדים וגילינו שקריית מוצקין נמצאת במקום גבוה מבין ערי הקריות במקצועות שנמדדו במבחני המיצ"ב של משרך החינוך.

 

לסיכום

סביר להניח שאתם כבר לא מתלבטים וגם אנחנו. לאחר שסיימנו לערוך את הסקירה, הגענו למסקנה שאנחנו קונים בית בקרית מוצקין. רגע לפני סיום, אנחנו מציעים לכם לעשות את מה שאנחנו עשינו. להגיע לעיר ולהתרשם. כעת, נותר לנו לאחל לכם בהצלחה ומי יודע, אולי נהיה שכנים.

מטבעות ובית

 

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם