4 יתרונות בחברת בשביל הזכויות שיעזרו לכם להשיג פטור ממס הכנסה

כל עובד ועובדת במדינת ישראל, מחויבים בתשלום מס על כל הכנסה שהם מקבלים עבור עבודה, או שירות אותו סיפקו.

מס זה נקרא מס הכנסה.

המבקשים פטור מתשלום זה צריכים לעבור תהליך הדורש לא מעט הבנה בתחום, מה שעלול לגרום לבלבול ואי הבנות בדרך לקבלת הפטור.

החדשות הטובות הן שישנן חברות כמו חברת "בשביל הזכויות", אשר שמו להן למטרה לעזור לכל מי שזכאי לפטור זה, לקבל אותו.

4 יתרונות בחברת בשביל הזכויות שיעזרו לכם להשיג פטור ממס הכנסה

בשביל הזכויות

אנשים רבים הסובלים מבעיות רפואיות שונות, אינם מודעים לכך שבעיות אלו יכולות לזכות אותם בפטור מתשלום מס הכנסה. בדיוק לשם כך הוקמה חברת "בשביל הזכויות", מתוך החזון והרצון לעזור לאנשים הסובלים מבעיות וליקויים רפואיים, בקבלת פטור מתשלום המס. בחברה תמצאו אנשי מקצוע הבקיאים בתחום זה, אשר תפקידם הוא ללוות אתכם בכל התהליך עד לקבלת הפטור.

 

  1. שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות

רשות המסים הגדירה תנאים עיקריים לקבלת פטור ממס הכנסה על בסיס רפואי. בשיחת ייעוץ ראשונית עם נציג מומחה מטעם החברה, תוכלו לבדוק האם אתם זכאים לתשלום מס מופחת, או פטור מלא מתשלום המס.

 

  1. ליווי מלא

לאחר שיחת הייעוץ הראשונית ובמידה ונמצאתם זכאים, תקבלו הסבר מלא ומפורט על התהליך ועל מה נדרש מכם לקבלת הפטור: החל מהגשת בקשת הזכאות מפקיד השומה האחראי באזור מגוריכם, דרך הסבר אודות הטפסים אותם תצטרכו למלא ולהגיש לפקיד השומה, תשלום אגרה לביטוח לאומי ועד ההמתנה להחלטת פקיד השומה האם בקשתכם רלוונטית. במידה ואכן מצא כי בקשתכם רלוונטית, תזומנו לוועדה רפואית.

 

  1. איתכם גם בוועדה הרפואית

תפקידה של וועדה זו הוא להחליט, על פי כל הנתונים אשר בידיה, האם אתם זכאים לפטור או לא. נתונים אלו כוללים, בין היתר, את הטפסים שמילאתם, את המסמכים הרפואיים התומכים בטענותיכם וכן בדיקת רופא מטעם הוועדה. במהלך כל הוועדה ילווה אתכם נציג החברה, אשר יוכל לעזור לכם בהגשת המסמכים וכמובן בתשובות ובהוכחות אשר תידרשו לספק בוועדה.

 

  1. עזרה בקבלת פטור רטרואקטיבי

במידה והוועדה החליטה כי אתם זכאים לקבלת פטור מתשלום מס הכנסה, חברת "בשביל הזכויות" תוכל לעזור לכם גם בקבלת פטור רטרואקטיבי. התנאי לכך הוא סיפוק הוכחות רפואיות שהמחלה או הלקות היתה קיימת גם בשנים שקדמו להגשת בקשת הפטור (עד 7 שנים אחורה במידה ואתם שכירים, או עד 4 שנים אחורה במידה ואתם עצמאים).

 

שירות על בסיס הצלחה בלבד

רגע לפני שאתם מתחילים את התהליך, כדאי שתדעו: אתם אמנם יכולים לבצע את כל התהליך הזה לבד, אך החברה כל כך מאמינה שתצליח לעזור לכם לקבל את הפטור, כך שהדבר הראשון והקל לעשות הוא לבדוק עם החברה האם אתם זכאים. במידה ובתום התהליך לא תקבלו את הפטור מתשלום המס, לא תצטרכו לשלם כלל. כאן תקבלו מידע נוסף בנושא ותוכלו לקבוע את שיחת הייעוץ הראשונית שלכם. בהצלחה.

 

חשבוניות

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם