לא מצליחים לכסות את המינוס? יש מי שיעזור לכם!

 זה לא סוד שיש הרבה אנשים מסביבנו שחיים עם עול גדול שנקרא מינוס. אותו סימן האדום הקטן שמופיע באתר של חשבון הבנק גורם לאותם אנשים לתסכול רב ולקושי. ראוי לציין כי מדובר במצב שניתן לשינוי. אם אתם סובלים ממצב שכזה כבר תקופה והחלטתם שהגיע הזמן לכסות את המינוס, כדאי שתקראו את השורות הבאות בעיון רב ותגלו איך תוכלו לעשות זאת.

 

תכירו קודם כל את המומחים שעזרו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך לכיסוי המינוס, אתם צריכים לדעת שהמדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. כשהחלטנו לכתוב מדריך בנושא הזה, היה לנו ברור שנצטרך לפנות אל יודעי דבר בתחום. שכן, אנו לא עוסקים בנושא ואין לנו את היכולת להציג בפניכם מידע רלוונטי. לכן, פרסמנו פוסט בקבוצות פייסבוק שונות ובו ציינו כי אנו צפויים להעלות מדריך על כיסוי המינוס. ביקשנו לקבל שיתופים מגולשים אקראיים שעברו את ההליך. כך שבעצם, שאלנו אותם את השאלות הבאות:

        האם היה לכם מינוס לאחרונה?

        איך כיסיתם אותו? (מי סייע לכם?)

        האם יש לכם טיפ למסור לגולשים שלנו שעדיין נמצאים במינוס?

 

לא מצליחים לכסות את המינוס? תכירו את המושיעים שיסייעו לכם

הגולשים שענו על הפוסטים המדוברים הציגו בפנינו אפשרויות שונות. היו מי שהסתייעו בקרובי משפחה, בחברים או שכנים. בזמן שרבים ציינו כי היה להם חשוב לפנות אל איש מקצוע. לכן, הם הגיעו אל מכון שבו מתאפשר לקבל ייעוץ כלכלי אישי. העובדה כי גולשים רבים בחרו לפנות אל מכון שכזה, גרמה לנו להבין כי עלינו להתמקד באפשרות זו.

 

חשיבות הפנייה אל יועץ מוסמך ומומלץ

מרבית הגורמים שכיסו את המינוס לאחר שקיבלו ייעוץ כלכלי אישי, אמרו שחשוב מאוד לבדוק שאתם מגיעים אל יועץ מוסמך ומומלץ. היו כמה מהם שאמרו שהגיעו ממש במקרה ליועץ שלא הכירו, מבלי שבדקו אודותיו פרטים והם גילו בסופו של דבר שמדובר במי שאין לו הסמכה בתחום. כך שלא רק שהוא לא סייע להם, הוא רק הביא להתדרדרות במצבם הכלכלי.

המלצה לבירור אודות יועץ מומלץ

בדקנו איך תוכלו לבחור את היועץ הכלכלי המומלץ, המוסמך והמתאים לכם ביותר. כדי שזה יקרה, עליכם להיכנס לקבוצות פייסבוק או פורומים שעוסקים בהתנהלות כלכלית נכונה ולציין כי אם זקוקים לאיש מקצוע שכזה. תכתבו לגולשים שאתם מבקשים לקבל המלצות מצד מי שיש להם ניסיון בלבד. כך, תוכלו לקבל המלצות איכותיות שיאפשרו לכם לבחור נכון.

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לכסות את המינוס על הצד הטוב ביותר. כעת, כשאתם יודעים כי עליכם להסתייע בגורם מקצועי מומלץ, נותר לכם רק לערוך את הבירור הדרוש ולהגיע אל בעל מקצוע מנוסה. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ושתצאו מהמינוס בקרוב.

שטרות

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם