למה חשוב ליווי ע"י אנשי מקצוע לביצוע השקעות נדל"ן בארה"ב

שוק הנדל"ן האמריקאי מושך אליו כמות נכבדה של משקיעים זרים. התשואות הגבוהות, כמו גם התנאים הנוחים שהממשלה האמריקאית מעניקה, מאפשרת הזדמנויות רבות לשגשג למי שמוכן להשקיע. באופן לא מפתיע, ישראלים רבים מצטרפים למסיבה ומשקיעים את כספם שם. יחד עם זאת, לפני שרצים עם הכסף, חשוב לציין שמומלץ להתייעץ קודם לכן עם מומחים בנושא. הנה כמה סיבות מדוע.

 

מה זה מולטי פמילי?

מולטי פמילי מדבר על השקעה שבמסגרתה אדם בודד או קבוצה של אנשים שמשקיעים יחד את כספם בקנייה של בניין או יחידות דיור במטרה להשכיר אותם לאחר מכן. התהליך מתנהל דרך חברות ייעודיות שמתעסקות עם מציאת השוכרים, תשלום חשבונות, תיקונים וכו'. המשקיעים לא נהיים הבעלים של הדירה, אך הם כן מקבלים ממנה את התשואות לאחר כל הניכויים הרלוונטיים.

מולטי פמילי בארה"ב נחשב בתור אפיק השקעה מאוד סולידי מאחר והוא לא נתון באופן תמידי לחסדיו של השוק. גם אם לעתים יש ירידות ועליות בשווקים העולמיים, בסופו של דבר שוק הנדל"ן ברוב המקרים מראה עלייה מתמדת ויציבה לטווח הארוך. אך השקעה זו דורשת ידע ומקצועיות שלא לכל אחד יש. כדי לגרום לתשואות חיוביות ומשתלמות חשוב להיוועץ בגורמים הנכונים.

 

מיקום, מיקום, מיקום

ארה"ב היא מדינה בעלת שטח גדול מאוד, שלא כולו בהכרח מיושב או מאוכלס בצורה מלאה. על כן, לא מן הנמנע להיתקל במגרשים ריקים או בתים ללא דיירים במחירים מאוד נמוכים. הסיבה למחירים הנמוכים היא במקרים רבים המיקום. אותם מקומות לא מיושבים לא מציעים הרבה מבחינת תעסוקה או תרבות פנאי, ולכן הם לא מבוקשים וכנראה גם יישארו לא מבוקשים. לא להתפתות למחיר נמוך.

 

פיקוח ממשלתי הדוק

בניגוד למדינת ישראל, ממשלת ארה"ב מאוד מעורבת ברמה המוניציפלית בכל מה שקשור לתהליך הבנייה של אותן דירות. היבטים רבים של הדירה נבדקים בצורה קפדנית על מנת למצוא ליקויים שעלולים להיות קיימים בה, כמו בעיות בחשמל, יציבות מבנה, וכדומה. במקרים בהם נמצאים ליקויים כאלה צפויים קנסות גבוהים ואף הליך פלילי, לכן חשוב להפקיד את תהליך הרכישה בידי מומחים.

 

חישוב תמורה מדויק

מחירים נוחים ותשואות גבוהות הן בהחלט השאיפה העיקרית בהשקעת מולטי פמילי, אבל צריך לדעת מראש האם בהכרח הן משתלמות. מחירי ההוצאות השוטפות בארה"ב, כמו גז, חשמל, מים, ארנונה וכדומה, עלולים להיות גבוהים עבור דירה. יחד עם הצורך להתייעץ עם גורמי מקצוע ייעודיים, המחיר עלול להיות בסוף לא כדאי. חשוב לשים לב שהנכס שאתם בוחרים להשקיע בו יביא תמורה.

 

לסיכום

למי שמוכן לקחת על עצמו את האתגר בהשקעה במולטי פמילי מצפה השקעה סולידית ונוחה. אך ניתן לצפות לתוצאות כאלה רק אם מתייעצים עם הגורמים המקצועיים המתאימים. בלעדיהם, התמורה עלולה להיות נמוכה מאוד ולא שווה את המאמץ.

שעון מטבעות ובית

 

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם