מדריך עלויות לאשרות שהייה בקנדה

אשרת שהייה או ויזה, זהו רישיון או אישור שהות לאזרח זר, מתאפשר במקרים שונים ורבים של עבודה, לימודים, נופש, ביקור משפחה ועוד.

אך לפני כל צעד, כדי להשכיל וללמוד את התהליך העלויות וכל הדברים החשובים שבדרך.

אל תעשו את זה לבד אם אתם לא חייבים, תקראו היטב ותוכלו להיות קצת יותר מוכנים למסע שלכם.

מדריך עלויות לאשרות שהייה בקנדה

הגשת בקשה

אזרחי ישראל מחויבים להגיש בקשה בכדי להיכנס לקנדה, לא תקף למי שיש לו ויזה בתוקף.

ישנו תהליך לבקשת אישור כניסה, הנותן אישור אלקטרוני ללא ויזה ומקצר תהליכים כך שמדינת קנדה יודעת מי העומדים להגיע מראש, ובמידה ואין אישור לא מאפשרים לנוסעים אלו עלייה למטוס. את האישור האלקטרוני הזה תוכלו לבקש דרך האינטרנט, והוא נקרא

.eTA Canada

 

הגבלות וחובות

את הבקשה לאישור הכניסה האלקטרוני לקנדה ניתן להגיש רק למי שרוצה להגיע דרך טיסה. תוקפו של האישור הוא חמש שנים או עד שפג תוקף הדרכון הישראלי שלכם. תוקף השהייה עצמה בקנדה עומד על בין שלושה לשישה חודשים בהתאם להחלטה של קצין ההגירה כשתיכנסו לקנדה.

 

מהו תהליך הבקשה והעלות

לאחר מילוי הטופס המקוון, הבקשה נשלחת לרשויות ההגירה בקנדה בכדי להנפיק את כל האישורים לכניסה בשבילכם. תוך יום או יומיים הויזה המאושרת תשלח אליכם לדוא״ל, המהווה אישור כניסה לקנדה. תצטרכו להציג את הויזה בביקורת הגבולות בכדי להיכנס. עלות ויזה אלקטרונית תוכלו לשלם שמונים ותשעה שקלים דרך האינטרנט, ולקבל שירות מהיר.

 

מה הם הסוגים השונים של הויזות

  1. ויזה למטרת טיול – למטרה זו תצטרכו להוציא ויזה שאת אורך השהות תקבלו באופן סופי על ידי הפקיד בגבול או בשדה התעופה, בדרך כלל מדובר בחצי שנה. לאחר מכן תוכלו לבקש הארכה במידת הרצון והצורך שלכם. אסור להישאר מעבר לזמן שהוגדר לכם או שתסתכנו בקנסות ואפילו סילוק למשך מספר שנים.
  2. קונקשיין – במידה ויש לכם קונקשיין בקנדה ואתם רוצים לצאת משדה התעופה ולטייל קצת באזור בזמן שיש לכם, תצטרכו להוציא אישור לכך.
  3. לימודים או עסקים – את הבקשה לויזה הזו יש להכין בצורה מסודרת עם כל האישורים הנדרשים, בכדי לקבל את זמן השהות שאתם זקוקים לו ולא להסתכן בקנסות.

 

דגשים לשים לב

  1. ויזה אלקטרונית לקנדה יכולה לעלות לכם שבעה דולרים קנדיים, בעזרתה ניתן להיכנס במהלך חמש שנים לתקופות של כחצי שנה.
  2. בעלי תעודת מעבר ישראלית מחויבים בויזה סטנדרטית.
  3. בעלי דרכון ישראלי מחויבים בויזה אלקטרונית בהגעה דרך האוויר.
  4. בעלי אזרחו אמריקאית אינם מחויבים בויזה אלקטרונית.

 

לפני הוצאת אשרת השהייה

לפני שתעשו את התהליך, תבררו היטב את האתרים השונים בשוק, רבים יציעו לכם עזרה בתהליך ויכוונו אתכם באשרה שאתם בדיוק צריכים. אל תנסו לסיים עם זה מהר, תדאגו היטב לכל דבר בתהליך, תכירו את הדרישות והאפשרויות הקיימות לפני כל קפיצה למים. לאט ובטוח תכינו את עצמכם לתהליך, כך שלא יהיו לכם הפתעות בדרך.

 

פספורט

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם