מה חשוב לדעת לפני ששמים כסף במסלולי השקעה שונים

וורן באפט, אחד המשקיעים העשירים בעולם, מרוויח תוך דקה אחת ושש שניות את אותו הסכום שמרוויח העובד הישראלי הממוצע בשנה. דקה אחת מול שנה שלמה. קחו לכם רגע לעכל את המידע הזה. וורן באפט שכלל את היכולת לגרום לכסף לעבוד בשבילו לכדי אומנות של ממש. אז נכון, אתם לא וורן באפט – אבל גם אתם יכולים להנות מרווחים אדירים במסלולי ההשקעה השונים.

 

מה חשוב לדעת לפני ששמים כסף במסלולי השקעה שונים

ישראלים רבים בוחרים לתת לכסף שלהם לעבוד בשבילם, בדרך כלל בשביל להקל את העול הכלכלי או כדי לדאוג לרווחה העתידית של הילדים שלהם. יש מי שבוחר להשקיע את הכסף שלו בנדל"ן, יש כאלו שבכלל מעדיפים לבחור בשוק ההון (כמו וורן באפט), ויש את אלו שבוחרים להיכנס כמשקיעי "אנג'ל" לחברות הזנק (סטארט אפ).

אבל יש כמה וכמה דברים שחשוב לדעת לפני ששמים את הכסף במסלולי השקעה שונים. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא על שלושה מתוכם. אבל כדי לקבל חשיפה מלאה למצב, אנחנו ממליצים לפנות למומחים באתר https://www.menygroup.com.

 

תמיד לשים לב לאותיות הקטנות

כשאתם בוחרים להשקיע את הכסף שלכם בכל אפיק השקעה, תמיד תצטרכו לקבל בדרך שירות כלשהו. במקרים רבים, כדי לקבל את השירות תצטרכו לחתום על חוזה. למשל, מי שבוחר להשקיע בתחום הנדל"ן, חותם על חוזה עם מתווך או קבלן בדרך כלל. כשאתם חותמים על החוזה, שימו לב לאותיות הקטנות. שם נמצאים לא מעט סיכונים לרווחים העתידיים שלכם.

 

אף פעם לא לשים את כל הביצים בסל אחד

כפי שכבר קראתם יותר מוקדם בטקסט הזה, יש יותר ממסלול השקעה אחד. כל אחד בטוח שמסלול ההשקעה שלו הוא הטוב ביותר, ואין ספק שלכל מסלול השקעה יש את היתרונות והחסרונות שלו. אנחנו ממליצים לכם בחום אף פעם לא "לשים את כל הביצים בסל אחד". תמיד תדאגו לפיזור סיכונים, כדי שתוכלו להנות משקט נפשי בכל הנוגע לכספי ההשקעות שלכם.

 

לסמוך אך ורק על אנשי מקצוע

יש לא מעט מומחים מטעם עצמם, או מטעם איזו מכללה אינטרנטית שאף אחד לא שמע עליה, שמחלקים עצות להשקעה. כשאתם משקיעים את הכסף שלכם, אתם רוצים להיות בטוחים שהוא נמצא בידיים טובות. בסופו של דבר, מדובר בסכומים לא קטנים, ואובדן שלהם יכול להיות מכה קשה. לכן חשוב אף פעם לא לוותר על ייעוץ פיננסי מאת איש או אשת מקצוע, שעברו הכשרה לשם כך.

 

סיכום

לסיכום, זה לא משנה אם אתם משקיעים כי וורן באפט נתן לכם השראה, או שאתם רוצים להיות מסוגלים לעזור לילדים לקנות דירה. זה גם לא משנה אם אתם משקיעים בנדל"ן או בשוק ההון. תמיד תדאגו לפיזור סיכונים, קחו עצות רק מיועצים פיננסים מקצועיים ושימו לב לכל האותיות הקטנות.

זכוכית מגדלת

 

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם