מה חשוב לדעת על משכנתא הפוכה – המומחים של משכנתא עכשיו עונים

משכנתא הפוכה ידועה כמשכנתא פנסיונרית, מיועדת לזמן מסוים בחיים ולאנשים שזה בדיוק מה שבהם צריכים.

יש לא מעט בירוקרטיה כמו בכל משכנתא, אך דווקא כאן ניתנת אפשרות שונה ממה שהכרתם על משכנתאות עד כה.

לאחר שתבינו היטב את משמעות הדבר, תוכלו לעשות את ההחלטה באופן הכי נקי ומושכל, ואולי משכנתא הפוכה זה ממש הדבר שחיפשתם ועכשיו, סוף כל

סוף תמצאו.

מה חשוב לדעת על משכנתא הפוכה - המומחים של משכנתא עכשיו עונים

לא מה שחשבתם

קודם כל חשוב שלא תיכנסו לזה בעיניים עצומות, משכנתא הפוכה היא דומה מאוד למשכנתא רגילה, הלוואה על בסיס שעבוד נכס, אך במקרה הזה ניתן להחזירה גם לאחר שנים רבות ובפעם אחת בלבד.

 

הפתרון המושלם לגיל השלישי

משכנתא הפוכה הניתנת לפנסיונרים, מגיל שישים וחמש ומעלה, היא פתרון מעולה לאנשים שיש להם נכס מקרקעין וזקוקים או מעוניינים בכסף זמין מבלי שיצטרכו לוותר על המגורים בביתם או לשלם בכל חודש החזר הלוואה. בשלב זה בחיים הגיוני לרצות משהו שלא יכביד על השנים האלו בחייכם, וזו אופציה נוחה מאוד שקיימת היום בשוק.

 

שלבי התהליך

בדיקת האופציות

דבר ראשון כאשר אתם מתחילים בתהליך, תצטרכו לפעול בעצמכם או בעזרת יועץ משכנתאות, ולבדוק את השטח. לברר לעומק מה האופציות השונות הקיימות, מה התנאים וההטבות שנותנת לכל סוג של משכנתא הפוכה.

 

ייעוץ מהבנק ובדיקת זכאות

בשלב הבא תיגשו לבנק או לגוף ממנו תרצו לבקש את המשכנתא ההפוכה, שם תקבלו ייעוץ מכווין ויבדקו את זכאותכם, בנוסף כבר תתחילו להגיש את המסמכים הרלוונטיים כמו אישורים, תעוזת זהות, פרטי חשבון, תנועות עובר ושב ועוד.

 

הערכת שווי

לאחר כל אלו, תגיע העת להשמין שמאי, שיגיע אל הנכס שלכם ויעשה הערכת שווי מימוש מהיר. הגוף המלווה יספק לכם את הרשימה מתוכה תצטרכו להזמין את השמאי והשמאי יוציא משמכים אשר יכללו היתרי בניה.

 

ביטוח ועורך דין

עכשיו תצטרכו לעשות ביטוח מבנה למשכנתא עבור הגוף המלווה, ולבחור עורך דין שמתמחה בתחום המשכנתאות ההפוכות, אשר יוכל לייצג אתכם בתהליך הבא של מועד החתימה.

 

חתימות

בשלב הזה, מחתימים את הלווים, שוכרי הדירה אם קיימים, על חוזה המשכנתא ההפוכה ועל מסמכים רלוונטיים נוספים שינפיק עורך הדין. לאחר מכן עורך הדין ישלח את כל המסמכים הללו לגוף המלווה.

בחירות אחרונות – עכשיו כשהגעתם לסוף התהליך, ויש לכם את כל המסמכים והאישורים הנדרשים, תוכלו לקבל את ההלוואה באיזה אופן שיתאים לכם. תוכלו לחלק את ההלוואה לאורך החיים או לשלמה בבת אחת בנקודה אחרת.

 

קל יותר כשיודעים

בנוסף לכל המידע שלרשותכם, יש גופים רבים שמציעים סיוע נוסף, ייעוץ וליווי בכל התהליך, ויחד עם המידע שעכשיו רכשתם, זה עסק מנצח. זו הדרך הטובה ביותר להיכנס לתהליך שכזה, עם מודעות והבנה עמוקה. כל עזרה נוספת שתיקחו רק תוכל להמשיך ולהקל עליכם בכל החלקים השונים שעוד לפניכם, שיהיה לכם בהצלחה.

מטבעות

 

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם