משפחה לא בוחרים: 2 טיפים לעסקים משפחתיים

כל אחד יודע שמשפחה לא בוחרים. אמא שלנו אומרת לנו בכל פעם מחדש "מה שיוצא אני מרוצה". אנחנו באופן אישי לא הכי מרוצים ומבינים שאין לנו ברירה, אלא להתמודד עם המפגשים המשפחתיים אחת לזמן מה. אחרים שצמודים אל המשפחה שלהם בגלל עסק משותף, צריכים להתמודד עם הקושי ולדעת איך עושים את זה על הצד הטוב ביותר. אם אתם מתמודדים עם מצב זה, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו איך תוכלו להיות ביחד בעסק המשפחתי מבלי לריב.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו להגיע למסקנות בנושא

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הטיפים שאתם צריכים להכיר בנושא, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שמכירים את הנושא מקרוב. מדובר באנשים שיש להם עסק משפחתי והם צריכים להתמודד עם הנוכחות של קרובי המשפחה שלהם באופן יום – יומי. מדובר בעניין לא פשוט. שכן, בנוסף להתמודדות עם וויכוחים ואי הסכמות, יש גם דיונים על הכנסות, הוצאות וכו'. הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו סקר בנושא וביקשנו לקבל טיפים בכל הנוגע להתמודדות עם קשיים שעולים. לשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 50 פניות שאפשרו לנו להוציא מהם את 2 הטיפים חשובים שיוצגו בפניכם בפסקאות הבאות.

 

משפחה לא בוחרים: תכירו את הטיפ ה – 1 לעסק משפחתי

הטיפ הראשון שלדעתנו הוא החשוב ביותר נוגע לסיוע מטעם גורם חיצוני. שכן, כולכם חיים יחד כבר שנים ולכל אחד יש את הדעה שלו על דברים מסוימים. אתם צריכים שבתוך העסק שלכם יהיה גם גורמים חיצוניים שיש להם ידע מעמיק בכל הנוגע להתנהלות עסקית נכונה. אלו שסייעו בכתיבת המדריך המליצו על חברת היהלום העסקי – ייעוץ לעסקים משפחתיים. לדבריהם, זו סייעה להם להתמודד עם הקושי ולהרים את העסק.

 

משפחה לא בוחרים: תכירו את הטיפ ה – 2 לעסק משפחתי

הטיפ השני נוגע לחתימה על חוזה פנימי. כזה שבו אתם חותמים שאתם תעמדו בתנאים שלו. יש מי שקוראים לזה האמנה משפחתית. אנחנו קוראים לזה חוזה משפחתי ובו אתם צריכים לחתום שאתם תפעלו בהתאם לכללים הבאים:

  • לא תערבו עניינים אישיים
  • תפתרו את הבעיות ברגע שיעלו מבלי לדחות
  • תתנו את כל כולכם לעסק

 

בחירה בבעלי מקצוע מלווים

אלו שסייעו בכתיבת המדריך ביקשו שנוסיף פסקה ובה נציין את החשיבות שבפנייה אל בעלי מקצוע שילוו אתכם באופן מקצועי. לדבריהם, יש לא מעט יועצים פיננסיים ובעלי עסקים בתחומים אחרים שיכולים ללוות אתכם. אתם צריכים לערוך בירור ולבדוק שאלו הנבחרים הם המומלצים ביותר בתחום.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם הטיפים שיסייעו לכם בהתמודדות עם קשיים שעולים עבור מי שיש לו עסק משפחתי. כעת, כשיש בידיכם את המידע, נותר לכם רק ליישם אותו. שיהיה בהצלחה!

 

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם