משרד פרסום לעסק – מה זה חוסך לך

המולטי מיליארדר ג'יי אברהם אומר , כי יש 3 דרכים להגדיל מכירות:

1.למכור יותר מוצרים ללקוחות קיימים
2. למכור יותר פעמים ללקוחות קיימים
3. למכור ליותר לקוחות

אחרי שעבדתם על דרך מספר אחת ודרך מספר שתיים,
הגיע הזמן לדרך מספר שלוש.

משרד פרסום לעסק - מה זה חוסך לך

אתם אלופים בתחומכם. אתם יודעים שאתם מעניקים ללקוחות שלכם את המוצר הטוב ביותר. אבל עדיין, העסק שלכם לא בצמיחה. הלקוחות הקיימים מרוצים, זה לא הסיפור. הסיפור הוא שחסרים לכם לקוחות נוספים. כדי שזה יקרה, עוד אנשים צריכים לשמוע עליכם. ולזה קוראים פרסום.

אז כדי להגיע למספר שלוש, ולמכור ליותר לקוחות, עליכם לפרסם את עצמיכם. ישנו פרסום טבעי שמתגלגל מפה לאוזן, אבל לפעמים מגיעים למעין מחסום בלתי נראה- והגלגל נעצר. כדי לייצר תנופה של פרסום כדאי לכם להיעזר במומחים.

 

המומחים- משרד פרסום

מה זה בעצם ? ומה הוא מעניק לכם מעבר למה שאתם יכולים לעשות בעצמכם ?

משרד פרסום מכיל מחלקות שונות שמטרתן להעביר את העסק שלכם תהליך שלם שעוסק בחשיבה אסטרטגית ללקוח, בחירת קונספט פרסומי, ולבסוף הפקתו. המוצר הפרסומי עצמו – הפוסט או הסרטון הם למעשה רק קצה הקרחון של תהליך שלם.

 

התהליך

תיק הלקוח עובר במחלקות המשרד השונות בדרך אל הפרסום.
החל ממחלקת המיתוג, בה המשרד מבין יחד עם הלקוח מי הוא , מה האווירה, הסגנון והשפה של העסק, ומה הוא מוכר, מהי בעצם הייחודיות שלו ?

ובעקבות זאת ניתן לברר מי קהל היעד שלו, כלומר למי הוא מוכר?

מחלקת הקריאייטיב לוקחת את הרעיון המיתוגי ומתרגמת אותו לקונספט פרסומי, כלומר יוצרת סיפור או מסר שישרת את המיתוג של העסק.  

מחלקת אסטרטגיה בוחרת את המדיה הכי רלוונטית לטובת הסיפור או המסר שנבחר שתספר אותו בצורה המדוייקת ביותר, ותפנה בצורה הכי יעילה לקהל היעד.
מחלקת האסטרטגיה גם בוחרת רמת פריסה- מקומית, ארצית.

מחלקת הפקה אחראית על הפקת הקונספט – הוצאה לפועל של הרעיון – צילום, הדפסה הקלטה וכו', ופרסומו באמצעי המדיה השונים.

וזהו יתרון נוסף של משרדי הפרסום, מעבר למה שיכולתם לעשות בעצמכם-
חלישה על מגוון תחומי פרסום
: פוסטים וסרטונים במדיות החברתיות,פרסומות ברדיו, שלטי חוצות, פרסום עיתונאי, ופרסומות לטלוויזיה.

 

איתכם לאורך כל הדרך

במשך כל חיי הקמפיין מופקים דוחות פנימים וחיצונים מבוססי נתונים ללקוח על מנת לוודא את אפקטיביות הפרסום ולהשגת תוצאות אופטימליות.
כיום משרדי פרסום מודעים לשוק המשתנה תדיר ומבוצעים מחקרים כל הזמן להעלאת יעילות הפרסום.

ובתמצות- מה עבודה עם משרד פרסום מעניקה לכם ?
תהליך הוליסטי של מיתוג, הבנת קהל היעד, יצירת שפה פרסומית, שמפיק תוצר קראייטיבי שגם לאחר פרסומו אתם מקבלים שיפור ודיוק בעקבות נתונים.
זה חוסך לכם זמן, כסף וכאב ראש. יש אנשים שהכאב ראש הזה הוא הלחם והחמאה שלהם. אז תנו להם ליהנות, ואתם יכולים להתפנות להשקעה בעסק שלכם.

 

מקדם אתרים

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם