על גג העולם: 7 סיבות לעבור לדובאי

הסכמי אברהם פתחו את השמים להגעה לדובאי, העיר המובילה בפדרציית איחוד האמירויות. וכשהשמיים נפתחים אין כמו הישראלים שיודעים לנצל הזדמנויות לא רק לביקור וטיול, אלא גם להשקעה ועסקים. בעשור האחרון דובאי עשתה שינוי משמעותי והפכה את עצמה למוקד תיירות, מרכז אירוח לכנסים, עסקים ונדל"ן. אז הנה 5 סיבות שבגללן כדאי לעבור לדובאי.

 

השם הישראלי

שלום דובאי, אמנם אנחנו הישראלים הגענו אלייך אחרי שנים רבות, אך בשנים הללו פיתחנו שם של בעלי עסקים, מפתחי טכנולוגיות מקדמות תעשיות ועוד. במידה רבה, זו החוויה שקיימת אצל תושבי דובאי ביחס לישראלים, לכן זו הזדמנות לנצל את השם שיצא לנו.

 

המחירים להזדמנויות עסקיות

למרות שמדובר בעיר שהינה מוקד תיירות גדול מאד, היא עדיין עיר צעירה שכל הזמן מתפתחת וככזו, המחירים בה לעסקים כאלו ואחרים, נמצאים ברמה נמוכה עד בינונית, בוודאי אל מול ערים אירופאיות מרכזיות. המחירים לעסקים, בדגש על תחום רכישת נדל"ן למגורים, בנייה והשכרה כהכנסה פאסיבית עדיין משתלמים.

 

מיסים

בדובאי לא קיים מס הכנסה או מס על רווחים דבר שמוזיל עלויות רכישה ותעסוקה, יש אמנם מע"מ (נמוך מהמס הישראלי) ועם יעוץ מס נכון בהחלט ניתן לנצל את תנאי המיסים או היעדר המיסים לעסקים.

 

רמת חיים

כעיר שמתאפיינת באחוז גבוה של זרים המתגוררים ועובדים בה יש בה אפשרויות חינוך ומחייה מגוונות. ניתן למצוא בדובאי מסגרות חינוכיות פרטיות איכותיות, שכונות מגורים יוקרתיות ודירות גדולות ומפנקות.

 

ביטחון

לכאורה ניתן לחשוב שבתחום הביטחון האישי מעבר לסכנות פליליות יש תוספת סיכון לנו הישראלים גם סביב הסכסוך הערבי יהודי הקיים מזה עשורים. במקרה של דובאי, היא נחשבת לאחת ההערים הבטוחות יותר מבחינת פשיעה ואלימות (בין השאר בשל מדיניות ענישה נוקשה מאד) אך גם הבנה שזה פוגע מאד בעסקים ובהתפתחות ונראה כי הסכסוך הישראלי הערבי אינו מהווה פקטור ואינו מורגש.

 

דת

דובאי הנה עיר מוסלמית והחוקים בה הם לפני חוקי הדת האסלאמית, אולם מכיוון שהיא מוקד למגורים ועסקים של בני לאומיים שונים, היא מאפשרת חופש פולחן דתי, לצד הימנעות מפגיעה ברגשות מוסלמיים בציבור.

 

עיר בין לאומית

למי שמחפש לעבוד, לחיות או לגדל משפחה בסביבה של בני לאומיים שונים, שפות שונות ותרבויות, דובאי היא מקום מצוין. יש בה פתיחות וליברליות, וניתן להכיר בני לאומים שונים, ליצור קשרים, היכרויות ועסקים שיכולים להתרחב גם למקומות אחרים.

 

לסיכום

דובאי היא מקום מסקרן מאד לישראלים (וכנראה גם לעולם). מחד, עד לאחרונה היא הייתה מקום אסור ותמיד מקומות אסורים משוכים אותנו לראות מה יש שם?, מאידך, היא עיר בין לאומית עם הזדמנויות עסקיות רבות במיוחד לבעלי עסקים ומשקיעים. נראה שיש מספיק סיבות להגיע, לבקר בה, לבחון אפשרויות למגורים ועסקים שונים.

מגדלים

 

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם