פתרונות העסקה בארה"ב

אחד השווקים הגדולים ביותר בעולם הוא השוק האמריקאי, ולכן לא מן הנמנע שעסקים רבים ירצו להגדיל את טווח הפעילות שלהם ולהגיע גם לארצות הברית הגדולה. היות וכל מדינה נושאת בחוקים אחרים והליכים אחרים באשר לגיוס עובדים ואופן העסקתם, יש להכיר את כל המידע הנחוץ לכם רגע לפני שאתם יוצאים לדרך החדשה שלכם בארצות הברית. אחד מהדברים שתצטרכו להכיר לפני הוא פתרונות העסקה בארה"ב, אז בואו נבין איך זה עובד אצלם.

פתרונות העסקה בארה''ב

בירוקרטיה, בירוקרטיה, ועוד הפעם בירוקרטיה – מה צריך לדעת?

כל מקום בעולם יש את הבירוקרטיות שלו, אך כאשר מדברים על העסקה בארצות הברית מדברים על הליך בירוקרטי שהוא בהכרח מסורבל ומתיש יותר מאשר הליכים בירוקרטיים אחרים. על מנת להגיע לפתרונות העסקה בארה"ב, תצטרכו להכיר את הדרכים שיוכלו לאפשר לכם לעקוף את הבירוקרטיה המדוברת, ולמצוא שיטות שיוכלו להיות יעילות על אף הקושי המדובר.

 

פתרונות העסקה בארה"ב – הכירו את שיטת הפיירוול

אם עוד לא שמעתם על פיירול בארה"ב, עכשיו זה הזמן המושלם להתחיל לחקור אותו לעומק. שיטת הפיירוול היא מעין שילוב בין אווט-סורסינג לבין העסקה ישירה. באמצעות פיירול בארה"ב, מתקבלת שיטה נוחה ומאוזנת, שמאפשרת להנות מהיתרונות הגדולים הן של אווט-סורסינג מצד אחד, והן של העסקה ישירה מצד שני.

על ידי פתרונות העסקה בארה"ב מסוג פיירול, יכול המעסיק לדעת בוודאות שהעובדים שלו מקבלים את כל מה שמגיע להם, ובמקביל להיות בטוח שהוא שומר על הזכויות שלו בתור עסק שפועל בארצות הברית.

 

פיירוול כאחד מפתרונות העסקה בארה"ב – איך זה עובד בפועל?

העסקת עובדים בשיטת פיירוול עובדת בצורה הבאה:

  1. הליך המיון נמצא בידי החברה המעסיקה. הליך המיון כולל את כל שלבי האיתור והגיוס של העובדים, והיא מוזמנת לעשות את השלבים הללו בכל דרך שהיא רואה לנכון.
  2. אחרי שגויסו העובדים – המושכות עוברות לידיה של חברת הפיירוול. חברת הפיירוול אחראית לדאוג לכל הנושאים האדמינסטרטיביים, שמטרתם להגן על הזכויות של העובדים – קבלת ימי חופש, הענקת ביטוח בריאות, תשלומי משכורות ועוד.
  3. מרגע זה – החברה המעסיקה תוכל להתפנות לעיסוק אך ורק בנושאים המקצועיים של החברה, ולא תצטרך להתעסק בנושאים של משאבי אנוש, שכר וזכויות.

 

פתרונות העסקה בארה"ב עם חברת אדקו ישראל – לעשות את זה כמו שצריך

אם אתם עומדים בפני העסקה בארצות הברית, אתם בוודאי לא בטוחים מאיפה הכי כדאי להתחיל את ההליך, ולמי כדאי לפנות בשלב הזה. בדיוק לצורך העניין הזה, כדאי לכם להכיר את חברת אדקו ישראל. חברת אדקו ישראל היא קבוצת בת של חברת אדקו הבין לאומית, והיא מציעה אין ספור פתרונות עסקיים, הכוללים ניהול משאבי אנוש, גיוס עובדים יעיל, פתרונות העסקה בארה"ב ובכלל ועוד. צרו קשר עם חברת אדקו ותוכלו להנות משירות מעולה – 03-5652007.

 

 

דגל

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם