פתרונות פיננסים לגיל השלישי

בתקופה האחרונה אנו עדים לשינוי משמעותי בהתנהלות הפיננסית של אנשים רבים שמגיעים לגיל השלישי. כדי להעלות את המודעות בתחום ולאפשר לכולם להכיר את התחום באופן מעמיק, יצאנו לבדוק מהם הפתרונות הפיננסיים שאתם צריכים לדעת בנושא. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שתמיד רציתם לדעת.

 

תכירו את הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את הפתרונות הפיננסיים שמתאימים לגיל השלישי, כדאי שתדעו שאת המדריך הנוכחי אנו כותבים תוך סיוע מצד גורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים בתחום. מדובר באנשים בגיל השלישי שהכירו בפתרונות שונים שמאפשרים להם להתנהל נכון מבחינה כלכלית. יש מי שאומרים שמדובר בפתרונות שמאפשרים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה כמעט בשלמותה. אל האנשים הללו הגענו לאחר שפרסמנו מודעה בעיתון מקומי. ביקשנו לשמוע פרטים אודות הפתרונות הללו. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל- 14 גורמים שביקשו לסייע והציגו בפנינו את הפתרונות הפיננסיים שלהם. זו ההזדמנות להודות להם. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות נרחבת בנושא.

 

תכירו את הפתרון הפיננסי של יואל מכפר סבא – מודל ירושה עצמית

יואל אומר שהוא התלבט בין נטילת משכנתא הפוכה ריבית של 5.5% בתוספת הצמדה למדד, לבין מודל זה. בסוף הוא בחר במודל המדובר שמאפשר לו לגור עד 120 בבית שהוא בעצמו מכר. יכול להיות שאתם מבולבלים מהמשפט הקודם. אז תעצרו רגע, אנחנו כבר נעשה לכם סדר. מודל ירושה עצמית הוא בעצם עסקת נדל"ן שמאפשרת לאנשים בגיל השלישי לבצע מהפך כלכלי. המודל מאפשר לאדם למכור את הבית שלו ולהמשיך לגור בו או להשכיר אותו לדיירים עד יומו האחרון. כך בעצם, מתאפשר ליהנות מקורת גג וגם לקבל את הכסף ממכירת הדירה.

 

מה עושים עם הכסף?

יואל ציין שאת הכסף שקיבל על הבית הוא הפקיד בתוכנית ביטוח פנסיה. לדבריו, תכניות ביטוח אלו מקנות קבלת קצבה קבועה בכמה אפשרויות:

  1. קבלת קצבה מידי חודש לכל המשך חייו.
  2. קבלת קצבה חודשית במסלול שונה בהתאם לבחירת המוכר.

 

תכירו את הפתרון הפיננסי של שפרה מלכיש – משכנתא הפוכה

שפרה בחרה במשכנתא הפוכה. זו בעצם הלוואה שמאפשרת לה לשעבד את הדירה שלה והיא מקבלת תמורת זה כסף. חשוב לציין כי אין מדובר כאן במשכנתא שניתנת לצעירים לטובת רכישה של דירה. משכנתא הפוכה היא בעצם הלוואה לכל מטרה. ההלוואה מיועדת לגיל השלישי. כלומר, למי שיש להם כבר נכס בבעלותם. מדובר בעצם בפתרון פיננסי שיכול לסייע לאנשים בגיל זה במצבים הבאים:

  • תשלום עבור הוצאות רפואיות
  • מתן כסף לילדים שזקוקים לעזרה
  • סילוק של חובות קיימים ועוד

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הפתרונות הפיננסיים שמתאימים לגיל השלישי. כעת, כשיש לכם את הפתרונות הללו, אתם יכולים לבחור את הפתרון המתאים לכם ביותר ולבדוק לגביו פרטים נוספים. נאחל לכם בחירה נכונה.

דולרים

 

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם