מיחזור משכנתא – בהחלט יכול להיות שזה כדאי לכם!

בכל חודש אתם רואים את התשלום הכבד של המשכנתא וחושבים לעצמכם "כמה זמן זה עוד יימשך"? רוצים לגמור כבר עם ההחזרים הללו ועכשיו המצב הכלכלי שלכם השתפר כי אתם מרוויחים יותר בעבודה? או שאולי קיבלתם ירושה גדולה ששינתה את פני הדברים? אם כך, עכשיו זה הזמן הנכון לחשוב על מיחזור משכנתא כי בהחלט יכול להיות שגם במקרה שלכם זה ישתלם. מיחזור משכנתא זה נושא שמעניין רבים מאיתנו, משלמי המשכנתאות, כי אם על ידי פעולה כזאת נוכל לחסוך לא מעט כסף על ריביות מיותרות, מדוע שלא נבדוק זאת מקרוב?

מיחזור משכנתא – בהחלט יכול להיות שזה כדאי לכם!

מה זה אומר בפועל מיחזור משכנתא?

שמעתם את המונח הזה אבל לא ברור לכם על מה מדובר? אם כך, כדאי שתדעו שבפועל זה פשוט יותר מכפי שנדמה לכם. זה אומר שהבנק סוגר עבורכם את המשכנתא שאתם משלמים כרגע ופותח, על כל הסכום שעוד נותר ובהסכמה איתכם, משכנתא חדשה בתנאים שונים. מה שמשתנה במשכנתא החדשה זו הריבית, כי הריבית במשק היא דבר דינאמי, ובנוסף לכך, גם גובה ההחזר החודשי ומספר השנים שעליהן נפרסת ההלוואה.

בהחלט יכול להיות שתשלמו במשכנתא החדשה הרבה יותר כסף בחודש, אך מצד שני, מספר השנים יצומצם וכך בסופו של דבר תחסכו לא מעט כסף על הריבית. מי שעושה מיחזור משכנתא בצורה חכמה ובזמן הנכון יכול לחסוך אחוזים משמעותיים ביותר על ההלוואה כולה ולכן לא כדאי לדחות את הבירור בנושא.

 

שימו לב לעמלות

מה שכן חשוב לשים לב אליו כאשר עושים מיחזור משכנתא, זה שיש כאן גם לא מעט עמלות שיהיה עליכם לשלם. אתם הרי לא באמת מדמיינים שהבנק יעשה עבורכם פעולות מסובכות כמו סגירת משכנתא ופתיחת הלוואה חדשה מבלי שהוא יגבה על כך עמלה, ואת העמלה הזאת אתם תשלמו.

מצד שני, אם תעשו את החישוב כולל כל הנתונים ותגיעו למסקנה שזה עדיין משתלם לכם, אין ספק בכלל שכדאי יהיה לבחור באפשרות הזאת. מיחזור המשכנתא יכול להוביל למצב כלכלי שונה וטוב יותר למשפחה שלכם ולכן שווה להתעמק בדברים בצורה רצינית.

 

התוכן המובא באתר זה נועד לידע כללי בלבד, ואינו מתיימר לספק מענה ספציפי בתחום המשכנתאות. אין לראות במידע זה משום המלצה לביצוע פעולות מכל סוג שהוא והוא אינו מהווה תחליף לייעוץ משכנתאות מקצועי, המתבצע על פי הנתונים והצרכים האישיים של כל אדם.
יתרה מכך, אין באמור לעיל כדי להחליף את הוראות החוק בנושאים הנוגעים לדיני מקרקעין ומיסוי מקרקעין. במקרה של סתירה בין הוראות הדין לבין המידע שצוין דלעיל,
תגברנה הוראות הדין.
מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם