האם שירותי עורך דין תעבורה שווה בשיקול לרכישת משכנתא

בשנים האחרונות עקב העלייה המסיבית במחירי הדיור בכל אזור בארץ, יותר ויותר זוגות ורווקים מבקשים משכנתא לרכישת דירה או בית.

רכישת דירה ככל הנראה תהיה הרכישה היקרה ביותר במהלך חיינו ולקיחת משכנתא תהיה המחייבת ביותר, בשל גודלה ומורכבותה.

האם שירותי עורך דין תעבורה שווה בשיקול לרכישת משכנתא

ישנם אין סוף שיקולים שעלינו לקחת בחשבון לפני לקיחת משכנתא; איזה סכום לקחת? היכן לקחת את המשכנתא? לאיזה תקופה לפרוס את החזר המשכנתא? אלו רק חלק

מהשיקולים בלקיחת משכנתא, אך האם שירותי עורך דין תעבורה שווה בשיקול לרכישת משכנתא? במאמר זה אנו נרחיב על מהי משכנתא? מהם שירותי עורך דין תעבורה? והאם

שווה לקחת את שירותי עורך דין התעבורה בשיקול לרכישת משכנתא?

 

מהי משכנתא?

משכנתא הינה הלוואה שניתנת ברוב המקרים מהבנק למטרות קניית נכס נדל"ן כאשר הנכס עצמו משמש כערבון להלוואה. זאת אומרת, כאשר אדם לוקח הלוואת משכנתא לקניית דירה ולא עומד בהחזר המשכנתא שנקבע, הנכס שאותו קנינו ולשמו לקחנו את ההלוואה נלקח על ידי הבנק. מאחר ולרובנו אין את מלוא הסכום הנדרש לקניית בית ודירה, אנו מוצאים עצמנו לוקחים את הלוואת המשכנתא מהבנק ובתמורה  משלמים ריבית ונדרשים לשעבד את הנכס לבנק.

כאשר אנו ניגשים לבנק לבקשת משכנתא אנו צריכים להגיע עם הון עצמי (כסף נזיל) של לפחות 30% מערך הנכס שאנו מעוניינים לרכוש ועלינו להוכיח שאנו בעלי הכנסה יציבה וקבועה שתבטיח שאנו יכולים לעמוד בהחזר המשכנתא שנקבע. לקיחת משכנתא אינה תהליך פשוט כלל, לפני לקיחת המשכנתא עלינו לשקול מספר רב של פרמטרים ופרטים כדי להבטיח שאנו לוקחים את המשכנתא המתאימה ביותר לנו, בכל זאת כנראה מדובר בהתחייבות הגדולה והיקרה ביותר שתהיה לנו.

 

מהם השירותים שעורך דין תעבורה מציע והאם שווה לקחת אותם בשיקול לרכישת משכנתא?

משם המקצוע "עורך דין תעבורה" ניתן להבין בקלות מה הוא תפקידו. מתוקף תפקידו של עורך דין תעבורה יהיה העורך דין בקיא בכל תחום התעבורה ועליו להכיר כל חוק וחוק מדיני תעבורה, תקנות ופסיקות. בין שירותיו הרבים, מציע עורך דין תעבורה את השירותים הבאים:

  1. טיפול בפסילות רישיון מסיבות שונות: נקודות, רפואי, מנהלית שניתנה על ידי קצין משטרה.
  2. טיפול בעבירת נסיעה בזמן פסילה וללא רישיון
  3. טיפול בעבירות תנועה שונות של נהגים חדשים
  4. טיפול בעבירות תנועה בזמן נסיעה תחת שכרות או תחת השפעת סמים

 

שירותיו של עורך דין תעבורה ימצאו רלוונטיים כמעט לכל נהג בישראל במהלך חייו. אך אף על השירותים הרבים שעורך דין תעבורה מציע, אין בידו שירות שעלינו כדאי או שווה לקחת בחשבון בשיקול לרכישת משכנתא.

ולסיכום, משכנתא הינה ההתחייבות הגדולה והיקרה ביותר שרובנו נמצא עצמנו בה ולפני לקיחתה עלינו לבחון מספר שיקולים קריטיים כדי שנהיה בטוחים שהיא המשכנתא הנכונה והמתאימה ביותר לנו. אך לצערנו, מבין כל השיקולים הרבים לא נמצא שירות של עורך דין תעבורה.

 

חתימה על חוזה

 

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם