איך עושים תכנון אסטרטגי בצורה נכונה לפני שלוקחים משכנתא

תכנון אסטרטגי
תכנון אסטרטגי

נטילת משכנתא היא לא דבר פשוט. מדובר על התחייבות משמעותית שיכולה להשפיע עלינו לאורך שנים. בין אם אנחנו מבקשים אותה לצרכים פרטיים ובין אם אנחנו מבקשים לצרכים עסקיים. משכנתא היא הלוואה ארוכת טווח, שניתן להחזיר אותה במשך שנים ארוכות, עם ריבית קבועה או משתנה, בהתאם למסלול בו בחרנו.

איך עושים תכנון אסטרטגי בצורה נכונה לפני שלוקחים משכנתא

הרבה מאוד אנשים אשר עומדים בפני נטילת משכנתא, אינם דואגים לעשות תכנון נכון לפני כן, מה שמוביל אותם הרבה פעמים למצבים בהם עליהם לבצע שינוי מסוים במסלול המשכנתא או לחילופין, לשנות את איכות החיים שלנו, דבר שיכול להשפיע עליהם במובנים שונים. אומנם מדובר על התחייבות ארוכת טווח ועדיין, בעזרת חשיבה נכונה ותכנון מסודר, לפני וגם במהלך תקופת המשכנתא, אפשר לשמור על דרך פעולה נכונה מבלי לפגוע בתקציב הקבוע במהלך הזמן.

אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות פיתוח עסקי נכון. הכוונה, לדעת כיצד לעבוד נכון עם ההכנסות שנכנסות עם הזמן וכן עם ההוצאות שנוצרות, ובהתאם לכך תוך חשיבה ארוכת טווח, אזי שניתן לייצר תוכנית כלכלית בריאה ונכונה, כזו שתאפשר לקחת משכנתא ולשלם אותה מבלי להינזק.

השימוש בגורם מומחה בתחום של פיתוח עסקי יכול להתאים גם לאנשים פרטיים, קרי שכירים אשר מבקשים להשתמש בו לצרכיהם, וכן זה יכול להתאים לעצמאים אשר מחפשים דרכים כיצד לייצר מודל הכנסות נכון יותר לעסק, מה שיאפשר להם גם להגדיל את ההכנסות המשפחתיות. כאמור, זה נכון לפעול כך, למשל לפני שמבקשים לקחת משכנתא או תוך כדי התהליך.

לפני שאנחנו נסביר כיצד מודל של פיתוח עסקי יכול לעזור, חשוב לציין, גם שכירים וגם עצמאים, יכולים להשתמש בגורם חיצוני, קרי מיקור חוץ לשם כך. הם לא צריכים לשכור מישהו קבוע, בוודאי שהם לא חייבים לשכור מישהו שיעבוד מתוך העסק שלהם לשם כך. הם יכולים לשכור גורם חיצוני שיספק להם את כל הכלים והידע, על מנת שיוכלו לייצר מודל הכנסות ורווחים, אשר יעזור להם לקחת משכנתא בתנאים נוחים.

כיצד פיתוח עסקי יכול לעזור בנטילת משכנתא

נניח ואנחנו עצמאים, אשר מבקשים לקחת משכנתא לרכישת בית או אפילו לצורך רכישת נכס לעסק. לשם כך, אנחנו צריכים שיהיה לנו מודל הכנסות ורווחים, אשר יאפשר לנו גם לייצר הון עצמי וגם להחזיר את המשכנתא מדי חודש.

בעזרת עבודה עם מומחה בפיתוח עסקי, אנחנו נדע כיצד לייצר את המודל הזה, בהתאם להכנסות שעומדות לרשותנו, בהתאם לכלים המקצועיים שעומדים לרשותנו וכמובן בעזרת הניסיון והידע שעוד לרשותו. הוא ידע לייצר עבורנו את האסטרטגיה הנכונה אשר מתאימה לצרכים שלנו, וכך הוא יוכל לייצר עבורנו דרכי פעולה יעילים, בשביל שנוכל לקחת משכנתא מבלי שנמצא את עצמנו נפגעים מכך מבחינה כלכלית או מבחינות אחרות.

משכנתא

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם